Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال در گفت وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعتراض مسئولان مس سونگون به سازمان لیگ بابت اجازه ندادن برای حضور بازیکن خارجی این تیم اظهار داشت: مشکلی نیست خود آقایان مسئول تیم فوتسال مس سونگون کاملا در جریان این موضوع قرار دارند. این که می‌گویند بنده اجازه بازی به بازیکن خارجی این تیم را نداده ام، باید عرض کنم که تا این لحظه که من با شما صحبت می‌کنم هیچ مجوزی بابت بازی کردن بازیکنان خارجی در لیگ فوتسال ایران به من ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایان خودشان کاملا در جریان این موضوع قرار داشتند!

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال درباره این که مسئولان مس معتقدند که دبیر کل فدراسیون فوتبال مجوز استفاده از بازیکن خارجی را صادر کرده است، بیان کرد: خیر به هیچ عنوان درست نیست. دبیر کل فدراسیون فوتبال ابتدا باید امضای اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را بگیرد و بعد از آن ابلاغیه را به سازمان لیگ فوتسال ارسال خواهد کرد. تا زمانی که این ابلاغیه ارسال نشود، من هم نمی‌توانم به باشگاه‌ها اجازه استفاده از بازیکن خارجی را بدهم. نه تنها باشگاه مس سونگون، بلکه هر ۱۳ باشگاه دیگر هم تا زمانی که ابلاغیه صادر نشود، نمی‌توانند از حضور بازیکن خارجی بهره ببرند.

جابری ادامه داد: به نظر من مسئولان باشگاه مس سونگون در قبال سازمان لیگ فوتسال کم لطفی کردند. کافی، مدیرعامل این باشگاه کاملا در جریان این موضوع قرار دارد و اگر لازم باشد من هم حرف‌هایی برای گفتن خواهم داشت که در صورت نیاز عرض خواهم کرد. به هر حال کارت بازی بازیکن خارجی مس سونگون تا زمانی که ابلاغیه از سوی دبیر کل فدراسیون فوتبال صادر نشود، قانونی نیست.

بیشتر بخوانید

لیگ برتر فوتسال/ بازی مس سونگون با گیتی پسند برنده نداشت/ فردوس بعد از مدت‌ها پیروز شد

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال درباره حضور تماشاگران در سالن بازی ها، تصریح کرد: فعلا برنامه‌ای برای حضور تماشاگران در سالن مسابقات نداریم. ما مرجع برگزاری هستیم و مرجع تصمیم گیری نهاد‌های دیگری هستند. طبق مصوبه‌ای که وزارت بهداشت ابلاغ کرده است حضور تماشاگران در ورزشگاه و سالن‌های مسابقه ممنوع است. تا زمانی که این ابلاغیه لغو نشود، ما از ورود هواداران به سالن مسابقه جلوگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتسال بازیکن خارجی تا زمانی لیگ فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی گفت: در رسیدگی‌های سال گذشته، توماج از فسادفی‌الارض تبرئه شده بود و شامل عفو رهبری می‌شد.

مصطفی نیلی، وکیل توماج صالحی به گفتگو پرداخته است. بخش‌های مهم این گفتگو را در ادامه می‌خوانید.

بر اساس قانون، فرصت ۲۰ روزه‌ای برای فرجام‌خواهی وجود دارد. از این فرصت استفاده می‌کنیم تا عدالت در خصوص این پرونده اجرا شود.

کلیت پرونده توماج مبتنی بر رخداد‌های اعتراضی سال ۱۴۰۱ است. البته پرونده‌ای هم علیه ایشان باز شده که مربوط به مصاحبه توماج پس از آزادی با وثیقه است. به خاطر این مصاحبه یک حکم یکساله علیه توماج صادر شده و موضوع دیگری هم در این میان وجود ندارد.

این پرونده مربوط به رخداد‌های سال ۱۴۰۱ است و ربطی به وقایع بعدی ندارد؛ بنابراین باید موضوع عفو هم در پرونده توماج لحاظ می‌شد.

 قضات این استدلال را دارند که اتهام افساد فی‌الارض جزو مستثنیات بخشنامه آزادی‌های پیش از موعد و عفو رهبری است. در بخشنامه عفو رهبری برخی موارد خاص مستثنی شده بود.

در رسیدگی‌های سال گذشته، توماج از فسادفی‌الارض تبرئه شده بود و شامل عفو رهبری می‌شد.

منبع: روزنامه اعتماد

دیگر خبرها

  • سخت‌ترین تصمیم سال علیه پاس گل قایدی! (عکس)
  • اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • سرمایه گذاری بر روی معادن طلای افغانستان