Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@19:25:40 GMT

دستگیری ۲ صیاد غیر مجاز در آب‌ها خزر

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۲۴۹۶

دستگیری ۲ صیاد غیر مجاز در آب‌ها خزر

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ دوم ابوالفضل تمسکنی فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان گفت:  یک فروند شناور گلف ماموران این یگان در یک مرحله گشت دریایی توانست، ۲ صیاد غیرمجاز را در منطقه روبروی شرکت تعاونی پره ماهیگیران چارقلی، شناسایی و دستگیر کند.

او افزود: در این عملیات ۲ صیاد غیرمجاز شناسایی و دستگیر شدند و یک دستگاه قایق موتوری ۳۵ قوه اسب، ۳۰ رشته دام استخوانی، ۱۵ قطعه ماهی استخوانی از نوع کپور، ۴ شاخه لنگر، ۴۰ لیتر بنزین، ۲ عدد گالن ۲۰ لیتری بنزین و یک عدد پارو، کشف و به پایگاه آشوراده منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمسکنی ادامه داد: در ادامه این عملیات ماموران این یگان، تعداد ۶۵ رشته دام استخوانی، ۳۵ رشته دام غضروفی و ۴ شاخه لنگر بلاصاحب را کشف و جمع آوری کردند،  همچنین ۹ قطعه بچه ماهی خاویاری که به صورت زنده در دام غضروفی گرفتار شده بودند  در دریا رهاسازی شدند.

سرهنگ دوم تمسکنی گفت: متهمین دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی به دادسرای شهرستان بندرگز اعزام و معرفی شدند.

 

انتهای پیام/ق 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صید غیر مجاز فرمانده یگان حفاظت شیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر عتباتی افزود: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دیروز هم یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کد خبر 847905 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه استان آذربایجان غربی شورای شهر دستگیری

دیگر خبرها

  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد