Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، ظهر امروز در مراسمی با حضور سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد و تجاری کشور و مهدی دوستی استاندار هرمزگان، امام جمعه تشیع و اهل سنت قشم و جمعی از مدیران و بزرگان جزیره قشم، افشار فتح الهی به عنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم معارفه شد.

علی درویش‌پور تا پیش از این مسؤولیت سازمان منطقه آزاد قشم را عهده‌دار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوابق و پیشینه کاری افشار فتح الهی مدیرعامل جدید منطقه آزاد قشم را (اینجا) بخوانید.

حذف عوارض هزینه تردد خودرویی بومیان به قشم

سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد و تجاری کشور در این مراسم در اظهاراتی دستور حذف هزینه عوارض تردد خودرویی قشموندان به جزیره را اعلام کرد. این مبلغ در هر بار تردد قشموندان با خودروهای پلاک ملی به جزیره قشم حدود 15 هزار تومان بود که حذف آن سبب تسریع در تردد آنها به جزیره نیز خواهد شد.

همچنین سعید محمد پس از معارفه فتح الهی در قشم راهی جزیره کیش خواهد شد تا محمد رضا نوایی لواسانی را به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد کیش معارفه کند.

محمد رضا نوایی لواسانی نیز در کارنامه خود مدیرعاملی شرکت تعاونی یادگاران حماسه، مشاوری رییس بنیاد شهید کشور در امور شهدای ترور و دبیری یکی از کمیته‌های اکسپوی ایران در چین را در سال ۲۰۱۰ داراست.

مشروح اظهارات و جزییات این مراسم تا دقایقی دیگر منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: حذف عوارض تردد قشم قشموندان تردد به سرزمین اصلی سعید محمد بندرعباس هرمزگان منطقه آزاد قشم سعید محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،حجت الاسلام و المسلمین اکبری در دیدار با مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت: ورود دستگاه قضایی استان به مسائلی که نیاز مردم را رفع می کند جنبه عمومی دارد و در جهت تقویت زیر ساخت ها تاثیر گذار خواهد بود و حل مشکلات معوقات آلایندگی نیاز به پیگیری جدی در چارچوب قانون دارد.

وی تاکید کرد: از جمله تاکیدات ریاست قوه قضائیه « پیگیری عوارض آلایندگی » است و دستگاه ها و بنگاه های اقتصادی که آلایندگی دارند باید وفق مقررات عوارض آلایندگی را پرداخت و این عوارض در راستای ارتقاء امور محیط زیستی استان سمنان صرف شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به اینکه ورود دستگاه قضایی استان در موضوعات محیط زیستی همچنان دارد افزود: حوزه حقوق عامه بستر وسیعی در پیگیری نیازها و مطالبات قانونی مردم دارد و دستگاه قضایی استان توسعه عدالت در جامعه را دنبال می کند تا در نتیجه هم افزایی و همراهی تمامی مسئولان استانی اهتمام به اجرای قانون صورت پذیرد.

بهرامعلی ظاهری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: ورود دستگاه قضایی استان سمنان در موضوعات محیط زیستی موجبات توفیقات بیشتر این سازمان در مسیر پیگیری قانونی تکالیف این سازمان را فراهم آورده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900229

دیگر خبرها

  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • تایوان: چین بعد از بازگشت بلینکن تحرکات نظامی خود را از سر گرفت
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور