Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:27:25 GMT

هفته لیگ والیبال؛ هفته مهمانی بالانشین ها

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۲۸۴۲

هفته لیگ والیبال؛ هفته مهمانی بالانشین ها

هفته هفتم لیگ برتر والیبال فردا با هفت دیدار پیگیری خواهد شد و تیم‌های اول تا پنجم جدول خارج از خانه به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش "ورزش سه"، هفته هفتم لیگ برتر والیبال، جام سردار دل‌ها فردا با هفت دیدار در شهرهای گنبد، رامسر، تهران، گرگان، رفسنجان، مریوان و ارومیه پیگیری خواهد شد.


حساس‌ترین دیدار این هفته از نظر رتبه در جدول، مسابقه بین دو تیم شهرداری ورامین و پیکان تهران است که دو تیم در رتبه‌های پنجم و ششم جدول قرار دارند و اگر پیکان در میزبانی از نماینده ورامین فاتح سه امتیازی باشد، حتما جایگاه این تیم را در جدول خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در هفته ششم شهرداری ورامین موفق به شکست مس رفسنجان شد، اما پیکانی‌ها در گنبد مغلوب شهرداری این شهر شدند و بازیکنان این تیم امیدوارند این هفته با شکست شهرداری ورامین، وضعیت روحی مناسبی پیدا کنند.


تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان صدرنشین بدون شکست لیگ برتر این هفته در مریوان به مصاف راه‌یاب ملل می‌رود و به نظر نمی‌رسد که شاگردان رحمان محمدی‌راد برای شکست میزبان مشکل خاصی داشته باشند، هر چند تیم مریوان با شکست سایپا در هفته ششم، انگیزه خاصی برای کسب یک برد دیگر دارد.


شهرآورد ارومیه یکی دیگر از دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر مردان سال 1400 است و تیم آذرباتری که با یک برد و چهار امتیاز در انتهای جدول قرار دارد، میزبان شهرداری ارومیه در سالن غدیر این شهر خواهد بود.


شهرداری ارومیه که با پنج برد و 14 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد و در هفته ششم نخستین شکست خود را در اصفهان تجربه کرد، این هفته برای تثبیت جایگاه دومی خود محکوم به شکست حریف همشهری خود است.


تیم لبنیات هراز آمل نیز که با پنج برد و 13 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد، در هفته هفتم لیگ برتر میهمان مس رفنسجان خواهد بود. شاگردان بهروز عطایی در این مسابقه که در سالن 9 دی برگزار می‌شود، برای ششمین برد خود تلاش خواهند کرد، از سوی دیگر تیم مس برای سومین پیروزی فصل به میدان می‌رود.


تیم هورسان رامسر که در هفته ششم با شکست فولاد سیرجان مدافع عنوان قهرمانی به نخستین پیروزی خود دست یافت و شگفتی‌ساز شد، در هفته هفتم نیز میزبان شهداب یزد در سالن شهید صدر رامسر است.
شهداب در حال حاضر با چهار برد و 12 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد و هورسان با یک برد و پنج امتیاز در جایگاه دوازدهم است.

 


در دو دیدار دیگر هفته هفتم لیگ برتر مردان سال 1400 تیم‌های شهرداری گنبد و پاس گرگان به ترتیب میزبان تیم‌های فولاد سیرجان و سایپا تهران خواهند بود.

 

برنامه کامل هفته هفتم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

 

* گنبد، سالن المپیک، ساعت 16
شهرداری گنبد – فولاد سیرجان ایرانیان

 

*رامسر، سالن شهید صدر، ساعت 16
هورسان رامسر – شهداب یزد

 

*تهران، خانه والیبال، ساعت 16
پیکان تهران – شهرداری ورامین

 

*گرگان، سالن امام خمینی (ره)، ساعت 16
پاس گرگان – سایپا تهران

 

*رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 16
مس رفسنجان – لبنیات هراز آمل

 

*مریوان، سالن زاگرس، ساعت 16
راه‌یاب ملل مریوان –سپاهان اصفهان

 

*ارومیه، سالن غدیر، ساعت 16
آذرباتری ارومیه – شهرداری ارومیه

والیبال بانوان والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال بانوان والیبال هفته هفتم لیگ برتر شهرداری ورامین جدول قرار هفته ششم ساعت 16

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا که با حضور ۳۲ تیم از ۱۲ اردیبهشت آغاز شد امروز (یکشنبه) با قهرمانی ایران به پایان رسید.

در دیدار فینال این مسابقات که در شهر روی‌اِت کشور تایلند برگزار شد، تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده - امیرعلی قلعه‌نوی) به مصاف نماینده نخست لبنان رفت و با اقتدار این تیم را شکست داد و قهرمان قاره کهن شد.

ملی‌پوشان ساحلی کشورمان در دو ست متوالی با امتیاز مشابه ۲۱ بر ۱۲ لبنان (الچبیب هادی - ابی کرم جاد) را شکست دادند تا والیبال ساحلی ایران برای دومین بار قهرمان زیر ۱۹ سال آسیا شود.

اکبرزاده و قلعه‌نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام ۱ (انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا ۲ (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند ۳ (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند.

تیم کشورمان با شکست هنگ‌کنگ ۲ (وونگ هویی یو - لی هویفونگ) و نیوزلند ۲ (پاچئو داوی - وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی راه یافت و سهمیه جهانی گرفت و در مرحله نیمه نهایی نیز استرالیا ۱ را از پیش رو برداشت و فینالیست شد.

بدین ترتیب تیم ایران با کسب هفت برد متوالی قهرمان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا شد.

نادر انصاری، ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی‌پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

والیبال ایران سال ۱۴۰۳ را با عنوان نائب قهرمانی تیم ملی والیبال برفی در مسابقات آسیایی چین آغاز کرد و در ادامه تیم یک ساحلی ایران در تور نووالی موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد و در سامیلا به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

مدال طلای تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران چهارمین مدال والیبال کشورمان از آغاز ریاست سیدمیلاد تقوی در فدراسیون والیبال است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مسعود پزشکیان رکورددار شد /۹ نماینده پرسابقه مجلس دوازدهم را بشناسید +جدول
  • برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر + ساعت پخش
  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • جشنواره گل بایرلورکوزن در فرانکفورت
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا
  • تقویم نجوم ۱۴۰۳ (بخش هفتم) + دانلود جدول رصد
  • تقویم نجوم 1403 (بخش هفتم) + دانلود جدول رصد