Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@21:19:14 GMT

درآمدزایی پرسپولیس از راهی غیرمنتظره

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۲۸۷۶

درآمدزایی پرسپولیس از راهی غیرمنتظره

در دو فصل گذشته یکی از راه‌های درآمدزایی باشگاه‌های ایرانی به روی آنها بسته شده بود اما حالا به نظر می‌رسد با انجام واکسیناسیون، حداقل از نیم فصل دوم تماشاگران اجازه ورود به ورزشگاه را خواهند داشت.

این در حالی است که البته ورود تماشاگران به ورزشگاه احتمالا بستری را خواهد داشت که در دو سال گذشته ایجاد نشده و هر تیم برای فروش بلیت باید تزریق واکسن را مدنظر قرار دهد و از یک سامانه هوشمند متصل به سامانه سلامت استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس روز گذشته اعلام آمادگی کرد که با اپلیکیشن تازه خود این کار را انجام دهد.

نکته مهم اینکه اگر ورود تماشاگران از نیم فصل دوم آزاد شود، پرسپولیس شش میزبانی خواهد داشت که یکی برابر استقلال در شهرآورد پایتخت خواهد بود. این یعنی سرخپوشان پتانسیل استفاده از فروش بلیت برای ۴۲۰ هزار نفر را خواهند داشت و اگر بتوانند حتی ۷۰ درصد حداکثر پتانسیل را محقق کنند، با احتساب میانگین قیمت ۳۰ هزار تومانی برای بلیت ورزشگاه، به درآمد خالص ۱۰ میلیاردی خواهند رسید.

این در حالی است که یک بازی سرخ ها مقابل سپاهان باید در زمین بی طرف برگزار شود و در صورتی این حکم بشکند، احتمالا با حضور ۷۸ هزار نفری طرفداران دو تیم، رقم درآمدزایی افزایش خواهد یافت.

پرسپولیس این روزها مشغول انجام مذاکرات برای آغاز همکاری با کارگزار جدید است و حالا این درآمد از بلیت فروشی هم به نوعی کار را برای سرخپوشان بهتر خواهد کرد. هرچند که اگر میزبانی مسابقت لیگ قهرمانان هم به این تیم برسد، یک درآمد دیگر نیز سرازیر خواهد شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۲۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جواد تقی زاده گفت: باهدف کاهش حوادث جاده ای، عملیات تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری توسط شرکت نفت و گاز آغاجاری اجرا می‌شود.


وی افزود:  با توجه به ترافیک شدید و تردد بالای محور امیدیه به دیلم و آغاجاری و بروز حوادث متعدد خودرویی و در نتیجه خسارت‌های جانی و مالی برای شهروندان، تکمیل این قسمت از جاده به طول یکهزار و ۵۰۰ متر و با هزینه‌ای بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال توسط مهندسی و ساختمان شرکت اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • (عکس) استایل جدید و غیرمنتظره دیوید بکام
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند
  • ژن درمانی به اندازه فروش نفت درآمدزایی می کند
  • ژن درمان به اندازه فروش نفت درآمدزایی می کند
  • تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری
  • جرم معلم بلاگرها چیست؟ + فیلم