Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@19:15:51 GMT

کناره گیری شیخ احمد از ریاست هندبال آسیا

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۲۹۳۷

کناره گیری شیخ احمد از ریاست هندبال آسیا

شیخ احمد الفهد ال صباح، رئیس پیشین شورای المپیک آسیا و رئیس فدراسیون آسیایی هدبال علیرغم انتخاب مجدد در این سمت در کنگره ، به طور موقت از ریاست فدراسیون هندبال آسیا کناره گیری کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از کمیته ملی المپیک، شیخ احمد در تاریخ ۵ نوامبر برای یک دوره چهار ساله از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۵ به عنوان رئیس فدراسیون آسیایی هندبال AHF انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام کویتی در ماه سپتامبر در دادگاهی در سوئیس به اتهام جعل مجرم شناخته و به ۱۴ ماه زندان و ۱۵ ماه تعلیق محکوم شد. او به همراه سه وکیل و یک مشاور متهم به چیدن توطئه برای ساختن فیلم های دروغین بمنظور آسیب رساندن به اعضای دولت کویت مجرم شناخته شد.

شیخ احمد اعلام کرده است که به این تصمیم اعتراض خواهد کرد. مدیر ارشد اخلاق و انطباق کمیته بین المللی المپیک (IOC) قبل از برگزاری کنگره AHF با حسن مصطفی، رئیس فدراسیون بین المللی هندبال مکاتبه کرده بود. طی این نامه از مصطفی خواسته شد تا در مورد نامزدی شیخ احمد برای ریاست AHF اقدامات مناسب اتخاذ کند. انتخاب محتمل وی به عنوان رئیس فدراسیون هندبال آسیا به عنوان "نقض اصول کلی اخلاق و حاکمیت صحیح" تلقی گردیده بود.

شیخ احمد علیرغم اخطار مجددا انتخاب شد و زمان اطلاع رسانی مصطفی به IOC شیخ احمد به طور موقت از سمت خود کناره گیری کرده است. یوشیهیده واتانابه ژاپنی که در کنگره به عنوان نایب رئیس اول AHF انتخاب شد، این نقش را به عهده خواهد گرفت. در نامه ای از AHF به فدراسیون هندبال کویت که توسط روزنامه نگار ینس واینریچ منتشر شد، آمده است که شیخ احمد تا اطلاع ثانوی کنار خواهد ماند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هندبال هندبال رئیس فدراسیون شیخ احمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سعید احمد عباسی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-2 ایران)

گل سعید احمد عباسی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-2 ایران)

دیگر خبرها

  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • گل سعید احمد عباسی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-2 ایران)
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد