Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@19:56:56 GMT

وقوع نزاع دسته‌جمعی در گلستان ۲۶ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۲۹۴۷

وقوع نزاع دسته‌جمعی در گلستان ۲۶ درصد کاهش یافت

سرهنگ علی‌رضا نصیری روز شنبه در نشست خبری اظهار داشت: با وجود کاهش آمار نزاع، بازنشر فیلم‌هایی مانند تبرکش و عربده‌کشی ماه‌های گذشته، استان را ناامن جلوه می‌دهد که در نتیجه آن نه تنها احساس امنیت در میان ساکنان گلستان کاهش خواهد یافت بلکه اقتصاد استان هم به دلیل احتمال کاهش ورود مسافر ناشی از اثر این فیلم‌ها تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اغلب مردم از توانایی تشخیص و تحلیل اخبار فضای مجازی برخوردار نیستند و نمی توانند میان مطالب درست و غلط منتشر شده تفاوتی قایل شوند که تکرار این اتفاقات موجب بروز مشکلاتی در جامعه خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان گفت: فضای مجازی نقش بیشتری از فضای حقیقی در زندگی انسان دارد که نداشتن حد و مرز برای فعالیت و تهدیدات فراوان در آن از مهمترین معایب فضای مجازی است.

نصیری ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه، ۶۰ درصدسرقت‌های رخ داده در گلستان کشف شده و مجموع سرقت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هشت درصد بیشتر شد.

نصیری یادآور شد: در حوزه مواد مخدر نیز امسال هشت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد و ۷۷ نفر از عوامل اصلی و هزار و ۲۰۰ نفر خرده فروش نیز دستگیر شدند.

برچسب‌ها گرگان سواد رسانه ای فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گلستان فضای مجازی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان سواد رسانه ای فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گرگان سواد رسانه ای فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گلستان فضای مجازی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۲۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!

دریافت 4 MB کد خبر 6097315

دیگر خبرها

  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • درخواست الجزایر از شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • (تصاویر) مرگ دسته جمعی ماهی‌ها بر اثر گرمای سوزان
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • درخواست الجزایر برای نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • ۴۱ درصد آمریکایی‌ها نگران وقوع جنگ داخلی هستند