Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:09:17 GMT

آسوده بخواب سردار، عابدز بیدار است! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۳۰۲۷

تیم ملی ایران روز گذشته بیروت را به مقصد امان ترک کرد تا با استقرار در این شهر خود را آماده بازی با اردن کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران روز پنج شنبه در یک بازی سخت و پر فراز و نشیب موفق شد میزبان خود لبنان را شکست داده و صدرنشینی اش در دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 را تثبیت کند. تیم ملی روز گذشته (جمعه) بیروت را به مقصد امان ترک کرد؛ این تیم روز سه شنبه با اردن بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش با ملی پوشان در پرواز بیروت – امان همراه می شویم:

 

اعضای تیم ملی ساعت ١١ صبح روز جمعه بیروت را به مقصد امان ترک کردند و یک ساعت و بیست و پنج دقیقه پرواز به طول انجامید. پس از ورود به فرودگاه تشریفات قانونی انجام شد و پس از آن راهی هتل شدند.

 

 

در پرواز نه چندان طولانی از بیروت به امان تعداد زیادی از ملی پوشان مثل خیلی از ماها سر به گوشی بودند و تا نشستن هواپیما سر خود را با تلفن همراه خود گرم کردند؛ اتفاقی که این روزها دیگر خیلی عادی شده است. از گوشی به دست هایی که کاملا گرم کار بودند می توانیم به شجاع خلیل زاده اشاره کنیم که از فضای بزرگی که در اختیارش قرار گرفته بود نهایت استفاده را کرده و به حالت کاملا ریلکس و درازکش تا نشستن پرواز دست به گوشی بود. احمد نوراللهی، سروش رفیعی و مهدی ترابی از دیگر گوشی به دست های این پرواز بودند.

 

 

 

 

 

سامان قدوس و اللهیار متفاوت تر از بقیه، یکی مستند ورزشی تماشا و دیگری در تبلت خود گیم بازی می کرد. سامان که کنار امیر عابدزاده نشسته بود، گرم در تماشای مستندی بود که به عوامل بحران اقتصادی باشگاه میلان اختصاص داشت؛ اللهیار هم خیلی شیک و مثل گیمرهای حرفه ای، غرق در بازی بود تا این گونه زمان رسیدن تا مقصد را سپری کند.

 

 

 

 

تعدادی از ملی پوشان هم ترجیح داده بودند تا نشستن هواپیما، بخوابند! سردار آزمون و مهدی قایدی که معمولا جزو پر انرژی ترین اعضای تیم ملی هستند و معمولا با شیطنت های خود جو را عوض می کنند، مطابق تصویری که مشاهده می کنید، با آرامشی خاص، غرق در خواب بودند؛ درست مثل بچه های شیطانی که بعد از یک صبح تا شبِ پر جنب و جوش، در رختخوابشان بدون توجه به سر و صدای خانه، آرم گرفته اند!

 

 

تعدادی از ملی پوشان هم نه گوشی به دست داشتند، نه گیم بازی می کردند و نه خوابیده بودند؛ امیر عابدزاده یکی از آنها بود که با عینک خاص و هدفونی که به گوش داشت، مثل پدرش خاص تر از بقیه نشان می داد؛ او با نوشیدنی گرم و کاکائو سعی داشت از مسیر کوتاه پرواز لذت ببرد؛ مجید حسینی هم با طرز نشستن بانمک خود که یادآور دهه شصت و هفتاد بود، روبروی مهدی ترابی که هم با گوشی کار می کرد و هم حواسش به او بود، در حال اختلاط با این بازیکن بود.

 

 

 

بعد از اینکه پرواز به زمین نشست، اعضای تیم ملی راهی سالن فرودگاه شدند تا پس از انجام مقدمات لازم راهی هتل شوند. در این میان بازهم سوژه های جالبی را شاهد بودیم؛ البته این بار خبری از چمدان های بزرگی که به دست ملی پوشان حمل می شود نبود. این بار کنعانی در جبران آن روز که عکس هایش هم کلی سر و صدا کرد، مثل تصویری که می بینید روی یکی از چرخ های حمل چمدان که توسط یکی از اعضای کادر تیم ملی هدایت می شد، مسیر را شوخی و خنده سپری کرد.


شاگردان اسکوچیچ پس از خروج از فرودگاه، مسیری را تا هتل طی کرده و با عبور از خیابان های شهر امان خود را به محل اقامت خود رساندند؛ جایی که شرایط به نظر می رسد بهتر از شرایط موجود در بیروت باشد.

 

تیم ملی ایران لبنان تمرینات تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران لبنان تمرینات تیم ملی ایران ملی پوشان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب های بی خوابی و شب بیداری

وقتی تا دیروقت بیدار می‌مانید، به مغز، قلب، روده‌ها، کلیه‌ها و کبدتان آسیب می‌رسانید. طبق توصیه بنیاد ملی خواب آمریکا، مدت زمان خواب ایده آل برای بزرگسالان ۷ تا ۹ ساعت است. کم‌خوابی می‌تواند به عملکردهای داخلی و حتی اندام‌های بدن آسیب برساند و منجر به ایجاد انواع بیماری‌ها شود:

۱. مشکلات مغزی

براساس مطالعات، بیدار ماندن طولانی، سلول‌های مغز را از بین می‌برد. خواب کافی برای بهبود عملکرد یادآوری و حافظه بسیار مهم است. کم‌خوابی و بی‌خوابی در طول شب، ریسک ابتلا به زوال حافظه و آلزایمر را افزایش می‌دهد.

۲. افزایش فشار خون

افرادی که شب‌ها تا دیروقت بیدار می‌مانند یا کمتر از ۵ تا ۶ ساعت می‌خوابند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به فشار خون بالا هستند. کمبود خواب، اثرات استرس را بر بدن تشدید می‌کند که این شرایط با افزایش فشار خون، ضربان قلب بالا و التهاب همراه است.

۳. چاقی

کم‌خوابی باعث ایجاد عدم تعادل هورمونی در بدن و در نهایت باعث پرخوری و افزایش وزن می‌شود.

۴. دیابت

کمبود خواب، عملکرد بدن برای پردازش گلوکز و میزان انسولین تولیدشده توسط بدن را مختل می‌کند. از همین رو، کم‌خوابی و بی‌خوابی یک ریسک‌فاکتور مهم در ایجاد دیابت نوع ۲ به شمار می‌آید.

۵. سرطان

بر اساس مطالعات، نداشتن خواب کافی شبانه، خطر رشد سلول‌های سرطانی را افزایش می‌دهد. هم‌چنین خواب ناکافی با افزایش ریسک ابتلا به سرطان سینه، سرطان روده بزرگ و سرطان پروستات مرتبط است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا
  • آسیب های بی خوابی و شب بیداری
  • حواشی نیمه اول بازی استقلال تراکتور/فرصت‌هایی که از دست رفت
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • سفر با قطار و هتل، یکجا رزرو کن، آسوده‌تر سفر کن
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد