Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا چمن در نشست ظهر شنبه ستاد مقابله با کرونای استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه متوسط بستری کرونا در کشور تا ۲۱ آبان سال جاری، پنج نفر در هر ۱۰۰ هزار نفر است، تاکید کرد: متوسط بستری کرونا در استان سمنان هشت نفر در هر ۱۰۰ هزار محاسبه شده که از میانگین کشوری بالاتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دامغان با متوسط ۱۵ نفر در ۱۰۰ هزار بستری، بالاترین آمار را دارد، تاکید کرد: در حال حاضر به ۱۳ بستری به صورت شبانه روزی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود دست یافتیم که آمار نزولی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه در وضعیت ناپایداری قرار داریم که تاکید می‌شود بازگشایی و از سرگیری فعالیت‌ها با نهایت وسواس و با شیب ملایم صورت گیرد، ابراز داشت: شرایط امروز بسیار شکننده است و همه چیز می‌تواند به حالت اول بازگردد.

چمن با بیان اینکه شاهرود و میامی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند، بیان کرد: پوشش ماسک و رعایت پروتکل‌ها در دو شهرستان شاهرود و میامی تا ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

کد خبر 5350644

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا رضا چمن دانشگاه علوم پزشکی شاهرود استانداری سمنان ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بارش برف کرمانشاه گرگان واکسن کرونا اردبیل بارش باران سیستان و بلوچستان شیوع کرونا عکس استانها مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟

بانکی پور مدعی شد که در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در بخشی از فیلمی که از وی در فضای مجازی منتشر شده گفته است: آتاتورک ضربه بزرگی به ترکیه زد.

وی ادامه داد: الان در ترکیه آنچه که رسما اعلام می شود، به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن. این رهاورد کشف حجاب آتاتورک است.

بانکی پور گفت: ترکیه که یک کشور مسلمان با مساجد قوی و زیبای زیاد است، به چنین وضعی رسیده است که این نگران کننده است.

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • هشدار دریایی به فعالان دریای خزر
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟
  • (ویدیو) در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!
  • پایان مسابقات فوتسال جام مساجد در میامی
  • (ویدئو) گوینده اخبار هواشناسی: جزء طبقه متوسط رو به پایین هستم