Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – در حال حاضر ۶۸۹ بیمار مشکوک کرونا تخت‌های بیمارستانی استان را اشغال کرده که تست کرونا ۲۷۱ نفر از آنها مثبت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان ظهر امروز با حضور علی زینی‌وند استاندار کرمان، حمیدرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و جمعی از مسئولان استان و ارتباط همزمان ویدئو کنفرانس با فرمانداران سراسر استان در سالن شهید مرتضوی‌زاده استانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه حمید شمس‌الدینی مدیرکل امنیتی و انتظامی استان کرمان با بیان اینکه امروز ستاد ملی کرونا برگزار شد و آخرین وضعیت کرونا در کشور مورد بررسی قرار گرفت اظهار داشت: در استان کرمان همچنان شهرستان‌های زرند و شهربابک در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

وی با عنوان اینکه چهار شهرستان در وضعیت نارنجی و 16 شهرستان وضعیت زرد هستند افزود: در حال حاضر تنها شهرستان فاریاب دارای وضعیت آبی کرونایی است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استان کرمان با بیان اینکه شهرستان نرماشیر از وضعیت آبی به نارنجی تغییر وضعیت داده است گفت: طرح جدید مدیریت هوشمند در ستاد ملی کرونا مورد بحث قرار گرفت و وظایف دستگاه‌ها مشخص شده است که از اول آذرماه اجرایی می‌شود.

در این جلسه حمیدرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا بیش از 104 هزار نفر بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شدند اظهار داشت: از این تعداد حدود 55 هزار نفر بیمار قطعی کرونا بودند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 4 هزار و 967 فوتی ناشی از کرونا در استان کرمان داشته‌ایم گفت: در حال حاضر 689 بیمار مشکوک به کرونا تخت‌های بیمارستانی استان را اشغال کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه تست کرونا 271 نفر از آنها مثبت شده است افزود: واکسیناسیون در استان کرمان در حال انجام است اما در جنوب استان واکسیناسیون کرونا در وضعیت خوبی نیست.

استان کرمان با بحران کمبود خون مواجه است54 درصد مردم استان کرمان کامل در مقابل کرونا واکسینه شده‌اندحدود 2 میلیون نفر کرمانی دوز اول واکسن کرونا دریافت کردند

وی با اشاره به اینکه یک میلیون و 994 هزار و 800 نفر دوز اول واکسن را دریافت کردند ادامه داد: 79 درصد جمعیت هدف استان تاکنون واکسیناسیون شدند اما نسبت به جمعیت کل استان حدود 58 درصد است.

حسین صافی‌زاده معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این جلسه با بیان اینکه تعداد بستری‌های کرونا در استان کرمان افزایش پیدا کرده گفت: هفته گذشته تعداد موارد منجر به فوتی نیز زیاد شده بود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان کرمان وضعیت خوبی ندارد و متاسفانه استفاده از ماسک یا رعایت نمی‌شود و یا زیر چانه است.

انتهای پیام/511/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استان کرمان ویروس کرونا استان کرمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۳۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه

رییس اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان جیرفت گفت: آذرخش موجب مرگ یک زن ۲۸ ساله در شهر مردهک شهرستان عنبرآباد در جنوب کرمان شد.  

 جواد افشارمنش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۵.۴۵ عصر امروز در روستای کوشک‌مور شهرستان عنبرآباد رخ داده است.

روستای کوشک مور در ارتفاعات جبالبارز جنوبی قرار دارد از اینرو احتمال وقوع حوادث ناشی از آذرخش یا صاعقه در آن بیشتر است.

شهرستان عنبرآباد در ۲۵۷ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

هواشناسی کرمان اعلام کرد که طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی برای امروز(شنبه) و فردا در برخی مناطق استان، رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • وضعیت مطلوب تالابهای نقده
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست