Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار کاشان از اعمال محدودیت ویژه افراد فاقد دریافت واکسن کرونا گفت: افراد بدون تزریق واکسن کرونا در کاشان از حضور در بانک و ادارات محروم می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان ، علی اکبر مرتضایی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشان با بیان اینکه برنامه آموزش حضوری در مدارس منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا است، اظهار داشت: معیار آموزش حضوری واکسیناسیون جامعه هدف دانش آموزان و فرهنگیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه معلمان و کارکنان اداری آموزش و پرورش شهرستان کاشان ملزم به تزریق هر دو دز واکسن کرونا هستند، افزود: در صورت عدم تمکین به واکسیناسیون از حضور معلمان، کادر اجرایی مدارس و کارکنان آموزش و پرورش در محل کار ممانعت شود.

72 درصد گروه‌های هدف در استان گیلان هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کردند82 درصد مردم استان چهارمحال و بختیاری واکسن کرونا تزریق کردندچرخش سریع کرونا در استان فارس؛ افراد بالای 60 سال برای تزریق دز سوم واکسن اقدام کنند

فرماندار شهرستان کاشان ضمن تاکید بر تزریق واکسن کرونا توسط تمامی کارکنان ادارات و دستگاه های عمومی و اجرایی این شهرستان ابراز داشت: در صورت عدم واکسیناسیون مدیر دستگاه موظف است با کارمند متخلف برخورد قانونی انجام دهد.

وی با بیان اینکه عدم خدمت‌رسانی به افرادی که واکسن نزدند در دستور کار قرار می‌گیرد، گفت: افرادی که واکسن نزده‌اند از مسافرت برون شهری و حضور در ادارات و بانک ها محروم خواهند شد و از این رو افرادی که واکسن نزدند به یکی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان کاشان مراجعه کنند.

مرتضایی ضمن اشاره به برنامه این شهرستان در حوزه آموزش و پرورش تصریح کرد: برنامه امسال ما در حوزه نهضت سوادآموزی، آموزش تمامی افراد بیسواد است که تا پایان سال 1400 جشن پایان بیسوادی را در کاشان بگیریم.

انتهای پیام/801/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان کاشان آموزش و پرورش واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا

برخی همچنان بر این باور هستند که واکسن‌های ویروس کرونا، عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته است. 

فرانسوا ژاویه فومو تاموزو، فوتبالیست سابق اهل فرانسه و کنگو، علیه شرکت‌های فایزر و بیون‌تک به دادگاه شکایت کرده است. او معتقد است این شرکت‌ها که سازنده واکسن کووید-۱۹ هستند، بر حرفه او تأثیر گذاشته‌اند.

طرفداری | به گزارش اکیپ، فومو تاموزو در حالی که حالا در سن ۲۹ سالگی بازنشسته شده است، علیه شرکت‌های داروسازی فایزر و بیون‌تک به دادگاه شکایت کرده است. او می‌خواهد مشخص شود که آیا واکسن کووید-۱۹ نقش مهمی در مصدومیت‌های او داشته که به شدت بر حرفه وی تأثیر گذاشته است. فومو تاموزو که پیش از خداحافظی از فوتبال در تیم‌های اوسر، یو اس کویوی-روئن، ماریتیمو و استاد لاوال بازی می‌کرد، همچنین از فدراسیون فوتبال فرانسه به دلیل تحت فشار گذاشتن بازیکنان زیر نظر خود برای واکسینه شدن، شکایت کرده است.

به گفته‌ این بازیکن، از زمان واکسیناسیون، مصدومیت‌های پی در پی باعث آسیب به دوران حرفه‌ای او شده است: درد زانو (گونالژی)، تاندونوپاتی و پارگی تاندون آشیل، او را ماه‌ها از زمین دور نگه داشته‌ است. این مصدومیت‌ها اکنون بر زندگی روزمره او نیز تأثیر می‌گذارد:

راه رفتن طولانی مدت به سختی قابل تحمل است، از طرف دیگر دویدن هم برایم غیرممکن است. به محض اینکه می‌خواهم به خودم فشار بیاورم، مثلاً از پله‌ها بالا بروم یا چیزی از قفسه بردارم یا حتی پایین بیایم، درد شدیدی احساس می‌کنم.

دادگاهی برای تعیین ارتباط احتمالی بین واکسن و مصدومیت‌های فومو تاموزو در نظر گرفته شده است. دادگاه پاریس در تاریخ ۲ جولای جلسه‌ای برای این پرونده برگزار خواهد کرد تا در مورد لزوم تشکیل هیئت کارشناسان که وظیفه آن‌ها تعیین ارتباط (یا عدم ارتباط) بین دوزهای واکسن و مصدومیت‌های این بازیکن ۲۹ ساله است، تصمیم‌گیری کند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی