Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) و انجمن مددکاری اجتماعی ایران به منظور پیشگیری و مددکاری آسیب‌دیدگان فضای مجازی، تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

«ساترا» به منظور پیشگیری و مددکاری آسیب‌دیدگان فضای مجازی یک تفاهم‌نامه همکاری با انجمن مددکاری اجتماعی ایران منعقد کرد.

جلسه انعقاد این تفاهم‌نامه با حضور علی سعد، معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا و سیدحسن موسوی‌چلک، رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا و رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران در این جلسه با تمرکز بر خلاء نگاه تخصصی به پیشگیری و مددکاری آسیب‌دیدگان فضای مجازی به گفت‌وگو پرداختند؛ همچنین در ادامه روندها و رویکردهای جهانی مرتبط با این حوزه نیز مورد بحث قرار گرفت.

بر همین اساس ساترا علت ورود و تمرکز خود به این حوزه را عدم وجود یک نهاد متولی تخصصی برای استفاده از ظرفیت همه نهادها و ساختارهای موجود در این زمینه عنوان کرد؛ در همین راستا و با اعلام ساترا یک کمیسیون بین دستگاهی با حضور نمایندگان و دستگاه‌های حاکمیتی مرتبط با این حوزه، سمن‌ها و پلتفرم‌ها تشکیل خواهد شد تا به طور تخصصی در زمینه آسیب‌دیدگان فضای مجازی سیاست‌گذاری و با بهره‌گیری از ظرفیت‌ این دستگاه‌ها برای اجرای برنامه‌های در نظر گرفته شده اقدام کند.

ارائه گزارش در رابطه با فعالیت‌های انجمن مددکاری اجتماعی ایران و دغدغه‌های این انجمن در مورد آسیب‌دیدگان فضای مجازی توسط موسوی‌چلک، از دیگر بخش‌های این جلسه بود.

در پایان این جلسه سعد و موسوی‌چلک با امضای تفاهم‌نامه برای موفقیت برنامه‌های پیش‌رو و ادامه همکاری در آینده و در زمینه‌های مرتبط ابراز امیدواری کردند./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: انجمن مددکاری اجتماعی ایران آسیب دیدگان فضای مجازی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد