Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان را با پیروزی برابر پالایش گاز ایلام آغاز کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور امروز با انجام 5 دیدار آغاز شد.

در ورزشگاه فولادشهر اصفهان تیم فوتبال ذوب‌آهن میزبان پالایش گاز ایلام بود که موفق شد لیگ امسال را با پیروزی 2 بر صفر آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزپوشان اصفهانی این دیدار را با ترکیب زهره کودایی، مینا داوودی، الهام فرهمند، فاطمه اردستانی، سمیه فیضی، هانیه علیمردانی، مرضیه فیضی، سمیه خرمی، معصومه همتی، شیوا فاضلی و انیس دشتیان‌پور آغاز کردند.

در آن سوی میدان نیز تیم پالایش گاز ایلام با ترکیب هلاله عبدالهی، روژین تمریان، اسما نظری پاکدل، طاهره آزادی، سانیا نقی‌زاده، فاطمه حسینی‌نژاد، سپیده حاجی‌نسب، مریم نامی، روناک‌ جعغرزاده، سوگل یاسمی و فاطمه یوسفی به میدان آمد.

صعود تیم فوتبال بانوان ایران به جام ملت‌های آسیامقدماتی قهرمانی آسیا| پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال بانوان برابر بنگلادشاعلام اسامی دعوت شده به تیم ملی فوتبال بانوان

در دقیقه 12 این مسابقه داور یک ضربه پنالتی به سود ذوب‌آهن اعلام کرد اما فاطمه اردستانی این ضربه را به تیرک دروازه پالایش گاز ایلام زد تا سبزپوشان اصفهانی این فرصت گلزنی را از دست بدهند.

نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید اما ذوبی‌ها در نیمه دوم و به فاصله یک دقیقه توسط سلاله شاطری و سمیه فیضی به 2 گل رسیدند.

در وقت‌های اضافه این دیدار نیز هلاله عبدالهی از پالایش گاز ایلام با دریافت دومین کارت زرد خود از زمین مسابقه اخراج شد.

این دیدار در نهایت با پیروزی 2 بر صفر ذوب‌آهن به پایان رسید تا این تیم لیگ امسال را با کسب 3 امتیاز این مسابقه آغاز کند.

انتهای پیام/165/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پالایش گاز ایلام فوتبال بانوان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۳۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!

در حالی که پس از دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان همگان از درخشش دروازه‌بان جوان پرسپولیس سخن می‌گفتند حالا این دروازه‌بان با یک ناکامی بزرگ مواجه شد.

سرویس ورزش مشرق - امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان تیم پرسپولیس که در فصل جاری لیگ برتر این فرصت را پیدا کرد تا در چهار مسابقه برای تیم پرسپولیس درون دروازه بایستد، موفق شد در لیگ برتر و در چهار دیدار مقابل ذوب آهن، گل گهر سیرجان، ملوان و در نهایت صنعت نفت آبادان با چهار بازی کلین‌شیت و بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس به رکورد ۴ کلین‌شیت فصل جاری سید حسین حسینی برسد.

این دروازه‌بان جوان که به گفته اکثر کارشناسان پرسپولیسی، جانشین شایسته‌ای در روزهای مصدومیت علیرضا بیرانوند بود و سهم عمده ای در بردهای سرخپوشان داشت، در مصاف جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک و در یک مسابقه به اندازه هر هر چهار مسابقه قبلی که گل نخورده بود گل خورد.

رفیعی همچنین در ضربات پنالتی و در شرایطی که تجربه چنین فضایی را نداشت باز هم مغلوب پنالتی زنان تیم آلومینیوم اراک شد تا ظرف مدت زمان کوتاهی بالا و پایین فوتبال حرفه‌ای در سطح لیگ برتر را تجربه کند.

با توجه به اخبار رسیده از اردوی تیم پرسپولیس درباره شرایط اخیر علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ مچ دستش گفته می‌شود این دروازه‌بان برای بازی بعدی مقابل سپاهان اصفهان که قرار است روز چهارشنبه هفته جاری دوازدهم اردیبهشت برگزار شود شرایط حضور درون دروازه را پیدا کرده و به جمع سرخپوشان برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر
  • گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد