Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان به مدیران دستگاه‌های نظارتی برای حفظ اراضی ملی دستور داد.

خبرگزاری میزان - مهدی شمس آبادی در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی به مدیران دستگاه‌های متولی که در خصوص حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی در حیطه نظارت خود کوتاهی می‌کنند هشدار داد و از آنان خواست تا در حفظ و نگهداری اراضی ملی که متعلق به عموم مردم و نسل آینده است تلاش نموده و نسبت به رفع تصرف اراضی ملی اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان افزود: دستگاه‌های متولی حفظ اراضی ملی موظفند در حیطه نظارت خود از هر گونه تصرف اراضی ملی جلوگیری نمایند و اگر در این کار کوتاهی نمایند دستگاه قضائی بعنوان ترک فعل با مدیران متخلف برخورد می‌نماید.

وی افزود: متاسفانه در بخش‌های شمالی و غرب شهرستان زاهدان شاهد تصرفات چندین هکتاری اراضی ملی بودیم که با بازدید‌های میدانی و مستمر مشخص شد عده‌ای افراد سودجو در پناه افراد محروم این مناطق با استفاده از قولنامه‌های جعلی اقدام به تصرف اراضی ملی کرده اند.

بیشتر بخوانید: رفع تصرف بیش از ۲۴ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم

وی ادامه داد: برخی از این افراد سودجو با استفاده از قولنامه‌های جعلی اقدام به فروش اراضی ملی هم می‌نمایند و در این زمینه به مردم توصیه می‌کنیم قبل از خریداری اینگونه اراضی از سازمان ثبت اسناد و املاک استعلام بگیرند.

وی در پایان از مدیران دستگاه‌های متولی خواست تا بازدید‌های مستمر و میدانی در حیطه نظارت خود داشته و از تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو پیشگیری نمایند و در صورت تصرف نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان حفظ اراضی ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان حفظ اراضی ملی سیستان و بلوچستان مدیران دستگاه تصرف اراضی ملی حفظ اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار قضائی درباره کلاهبرداری از طریق تبلیغ وامهای کم‌بهره
  • مدیران شهری استان البرز مراقب ترک‌فعل‌ها باشند
  • اقدام خارج از ضوابط یکی از سربازان کلانتری ایرانشهر در دست بررسی قرار دارد
  • (ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان
  • کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان
  • ۷۵ هکتار از اراضی ملی کردستان رفع تصرف شد
  • هشدار احتمال شیوع مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص