Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر تیم فوتبال پیکان گفت در صحنه جنجالی دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن داور به درستی تصمیم خود برای اعلام پنالتی به سود ذوبی‌ها را تغییر داده است. - اخبار ورزشی -

علیرضا کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی یک بر صفر تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: هر دو تیم می‌دانستند بازی سختی دارند، ولی خدا را شکر که با انجام یک بازی هدفمند توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی خوشحالم که توانستم از روی نقطه پنالتی گلی سه امتیازی بزنم و البته این گل نتیجه زحمت همه بچه‌ها بود و امیدوارم که بتوانیم این روند را ادامه دهیم. در مورد خودم هم باید بگویم که دوست دارم در بازی‌های آینده بیشتر بدرخشم و بیشتر به تیمم کمک کنم.

حسینی: باید طاقت شکست را داشته باشیم و فنی صحبت کنیم/ بازیکنان پیکان لایق بهترین‌ها هستند

 

وی در مورد اعتراض بازیکنان و کادر فنی ذوب‌آهن به تصمیم داور که پنالتی این تیم را لغو کرد، گفت: در آن صحنه من مرتکب هیچ خطایی نشدم و اتفاقاً هدفم فقط زدن توپ بود و این بازیکن ذوب‌آهن بود که روی من خطا کرد. همه بازیکنان ذوب‌آهن می‌دانستند که آن صحنه خطا نبود، ولی ظاهراً کمک داور دکمه ویبره پرچم را زده بود و ظاهراً اشتباه کرده بود. در نهایت هم داور تصمیم خودش را تغییر داد.

بازیکن تیم فوتبال پیکان راجع به نتایج خوب این تیم در چهار هفته ابتدایی و گرفتن 10 امتیاز تصریح کرد:‌ واقعاً بچه‌ها و کادر فنی در این مدت زحمت کشیدند و ما شخصیت تیمی خودمان را در این مدت نشان دادیم. حالا همه تیم‌های لیگ برتری می‌دانند پیکان تیم باکیفیتی است و هدف ما این است که خودمان را به لیگ نشان دهیم و کارهای بزرگی در این فصل انجام دهیم. امیدوارم این روند را در بازی‌های آینده هم ادامه داده و بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم. پیکان تیم یکدست و منسجمی است و فکر می‌کنم برای تمام تیم‌های لیگ برتر حریف سرسختی خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمود شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: صنعت نفت تیم خوبی است و برابر شاگردان فراز کمالوند کار سختی را در پیش خواهیم داشت. امیدوارم روزی برسد مسئولان وزارت نفت دست از کج سلیقگی خود بردارند تا مشکلات این تیم ریشه دار و مردمی حل شود.

او ادامه داد: هفته گذشته در جام حذفی توانستیم حریف خود را شکست دهیم و بازیکنان با روحیه خوبی آماده مصاف با صنعت نفت هستند؛ تمرینات مناسبی را برای این بازی در نظر گرفتیم و از عملکرد بازیکنان در تمرینات رضایت داشتیم و امیدوارم آنها در زمین بازی هم خوش بدرخشند تا ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

شجاعی با درخواست از کمیته داوران و مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: از کمیته داوران خواهش می کنم تا در چینش داوران برای هفته های پایانی لیگ برتر دقت لازم را داشته باشند؛ ما در برابر پیکان متضرر شدیم و کارشناسان داوری نیز تایید کردند که گل تیم پیکان در شرایط خطا و آفساید به ثمر رسید. امیدوارم اشتباهات داوران سهوی باشد و باعث ضرر تیمی نشوند.

مربی تیم هوادار که اصالتی آبادانی دارد در پاسخ به این سوال که در صورت پیروزی هوادار برابر صنعت نفت این تیم به سقوط نزدیک تر خواهد شد، گفت: من آدم احساسی هستم و دخترم چند روزی است که به من می گوید بابا امکانش هست در این بازی شکست بخورید؟ اما من به او گفتم که در ورزش باید صادقانه عمل کرد و نسبت به قراردادی که با باشگاهی که دارد متعهد باشد.

کد خبر 6092928

دیگر خبرها

  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • سقوط بدترین تیم تاریخ از لالیگا!
  • ۸ سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد