Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@19:08:46 GMT

آغاز توزیع اینترنتی مرغ منجمد و تخم مرغ با قیمت مصوب

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۳۸۶۶

آغاز توزیع اینترنتی مرغ منجمد و تخم مرغ با قیمت مصوب

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاونی روستایی ایران گفت: از امروز طرح توزیع تخم مرغ و مرغ منجمد با قیمت مصوب از طریق سامانه اینترنتی بازرگام به صورت پایلوت در تهران آغاز شده است.

به گزارش مشرق، با اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، اسماعیل قادری فر افزود: در این طرح، مرغ منجمد با قیمت مصوب کیلویی ۲۰ هزار تومان و تخم مرغ با نرخ مصوب شانه‌ای ۴۳ هزار تومان با خرید اینترنتی درب منازل مناطق ۲۲ گانه تهران تحویل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در گام نخست ۳۰۰ تن مرغ منجمد و همچنین ۳۰۰ تن تخم مرغ برای عرضه در تهران در نظر گرفته شده است، اما در گام بعدی تا اواخر آبان ماه عرضه این محصولات در کلان شهرهای دیگر نیز آغاز می‌شود و در نهایت در هفته نخست ماه آتی این عرضه در همه نقاط کشور که شبکه توزیع با معضل مواجه است انجام خواهد شد.

قادری فر ادامه داد:​ در حال حاضر عرضه شامل مرغ منجمد و تخم مرغ است، اما با عرضه سراسری کالاهای اساسی دیگر مانند برنج و روغن نیز از طریق همین سامانه توزیع خواهند شد.

وی گفت: در نظر داریم تا با تمهیداتی که صورت می‌پذیرد، عرضه مرغ گرم با نرخ مصوب را نیز در دستور کار قرار داده و از همان هفته نخست آذرماه این مهم را به انجام رسانیم.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاونی روستایی ایران افزود: در حال حاضر توزیع از طریق سامانه اینترنتی بازرگام که تحت حمایت یکی از تعاونی‌های روستایی کشور راه اندازی شده، انجام می‌شود، اما از طرح‌های همه کسب و کارهای نوپای اینترنتی (استارت آپ ها) برای انجام توزیع کالاهای اساسی استقبال می‌کنیم.

قادری فر گفت: هدف از این اقدام حذف واسطه گری‌ها و رسیدن کالاهای اساسی با نرخ مصوب به دست مردم است و هیچ هزینه‌ای بابت حمل و نقل از خریداران دریافت نمی‌شود ضمن اینکه اگر مشکلی در کالای خریداری شده وجود داشته باشد امکان استرداد محصول وجود دارد.

وی افزود: هیچ محدودیتی در عرضه کالاهای اساسی با آغاز طرح به صورت سراسری وجود ندارد و مردم می‌توانند از این طریق برخی از کالاهای مورد نیاز خود را با حذف واسطه‌ها و با قیمت مصوب خریداری کنند.

قادری فر گفت: در حال حاضر محصول و کالاهای اساسی به اندازه کافی در کشور تولید می‌شود و تنها مشکل نقص در شبکه توزیع است که دلال بازی‌ها اجازه نمی‌دهد این کالاها با قیمت مصوب به دست مردم برسد، اما این شیوه توزیع ضمن حذف دلال بازی‌ها اجازه رسیدن محصولات با نرخ مصوب به مردم را می‌دهد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان قیمت مرغ ایران تخم مرغ کالاهای اساسی قیمت مصوب نرخ مصوب مرغ منجمد قادری فر تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۳۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم

کمیل پرناک گفت: این اقلام شامل؛ پتو، موکت، نایلون، بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته، انواع کنسرو و چراغ والور است که با توجه به شرایط آنان ورفع نیازهای اولیه این جمعیت توزیع شده است.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گیلان افزود: توزیع اقدام زیستی مورد نیاز بین خانواده‌های حادثه دیده از حریق روستای امام زاده ابراهیم شفت ادامه دارد و به خانوارهای جامانده با تایید فرمانداری این شهرستان ارائه می‌شود.

پرناک با بیان اینکه علاوه بر توزیع اقلام زیستی؛ آب معدنی، غذای گرم، بیسکویت و نان نیز بین این خانوارها توزیع شده‌است، افزود: ۲ اردوگاه اسکان اضطراری از جمله حسینه امام‌زاده به ظرفیت ۸۰ نفر و نصب ۱۵ دستگاه چادر در مهمانسرای فرمانداری شفت به ظرفیت ۶۰ نفرو استفاده از مهمانسراهای روستای امام زاده ابراهیم در مجموع به ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده شد که تاکنون حدود ۸۰ نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: سه تیم امدادی در لحظات نخست حریق در منطقه حضور یافتند و ضمن کنترل ۱۰ مورد فشار خون، حمایت های روانی را انجام دادند و از صبح حادثه (پنجشنبه گذشته) ۶۰ نفر در قالب ۱۲ تیم امدادی و عملیاتی پنج نفره با ۱۰ خودروی امدادی، ۲ خودروی کامیونت و یک دستگاه مینی بوس برای فراهم کردن اماکن اسکان اضطراری از شهرستان شفت، فومن و رشت حضور یافتند.

آتش سوزی بامداد پنجشنبه گذشته در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت واقع در غرب گیلان که ۴۰ ساختمان شامل بیش از ۱۲۰ واحد مسکونی و غیره را در برگرفت، خسارت جانی نداشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • عرضه خودروهای برقی آغاز شد
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است