Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم فوتبال استقلال امروز در دیداری دوستانه به مصاف پیشگامان فنون پارس رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه ۵ بر یک به سود شاگردان مجیدی به پایان رسید.

گل‌های این دیدار توسط امین قاسمی‌نژاد، رودی ژستد، ووریا غفوری و محمد دانشگر و آرمان رمضانی برای استقلال به ثمر رسید. 

 علیرضا رضایی، رشید مظاهری، عارف آقاسی، محمد دانشگر، محمد جواد به‌آفرین، متین کریم‌زاده، بابک مرادی، زبیر نیک نفس، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری، وریا غفوری، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، رضا آذری، جعفر سلمانی، رودی ژستد، امیر حسین حسین‌زاده، سبحان خاقانی، امیرعلی صادقی، امین قاسمی‌نژاد، آرمان رمضانی و ارسلان مطهری در این دیدار دقایقی به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان فرهاد مجیدی در دیدار آینده خود به مصاف نساجی مازندران می روند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های ووشوی استان قم

با برگزاری رقابت‌های ووشوی استان قم در بخش ساندا  امیرعلی یونسی، امیرعباس صفری، ابوالفضل صالحی، علی اصغر بهاری، محمدکسری قمری، احسان ملکی و محمد طا‌ها قهرمانی در رده سنی نونهالان و در اوزان مختلف بر سکوی نخست ایستادند.

در رده نوجوانان محمدمهدی مغانلو، محمدمهدی همایی پور، امیرعباس صفایی پور، مهدی و ماهان شکوری، معین وفایی و امیرمحمد اکبری مقدم، مازیار کثیرلو و محمد مهدی رضایی قهرمان شدند.

در رده جوانان ابوالفضل سائلی، مانی حیدری، امیرحسین جهانشاهلو، حسن خدایاری، علی بیات، ابوالفضل نصرتی، کسری پارزج آباد، شروین علیجانی و احسان باقری عناوین نخست را از آن خود کردند.

در رده  بزرگسالان هم مهدی اکبری مقدم، مهدی امیرآبادی و مجید موحد نسب به عنوان قهرمانی رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم
  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟