Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذوب آهن بیانیه اعتراضی منتشر کرد

باشگاه ذوب آهن اصفهان بیانیه‌ای را در خصوص حواشی برگزاری بازی معوقه مقابل پیکان صادر کرد.

به گزارش طرفداری، روابط عمومی ذوب‌آهن بیانیه‌ای را در خصوص اتفاقات و حواشی مربوط به بازی شب گذشته مقابل پیکان صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

تغییر زمان دیدار ذوب‌آهن و پیکان تهران به دلیل داشتن بازیکنان در تیم ملی امید که هر دو باشگاه به یک تعداد بازیکن در تیم ملی امید داشتند، تغییر محل برگزاری مسابقه از استان تهران به یک استان دیگر درحالی که پیکان در تهران مستقر است، برگزاری مسابقه در یک ورزشگاه کاملا غیر استاندارد و غیر حرفه ای بدون امکانات بدون کاور زمین و رختکن و فاضلاب معیوب و حتی قطع بودن آب گرم برای دوش بازیکنان که بعدا باز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقامت دو تیم در یک هتل شب قبل از مسابقه که خلاف مقررات است، برگزاری جلسه هماهنگی مسابقه در استان البرز و کنفرانس خبری در استان تهران با فاصله زمانی یک ساعته، اعلام تغییر زمین یک روز قبل از مسابقه به باشگاه ذوب آهن که باعث شد تیم نتواند با پرواز به اصفهان برگردد و اتوبوس گرفت.

مجموعه داوری ضعیف بدون امکانات ارتباطی و ناهماهنگ با یکدیگر و جالب تر از همه استان البرز بدون سیستم ویدئو چک و تاخیر نیم ساعته در پخش بازی از صداوسیما، همه و همه نشان می‌دهد که به هر صورت خواسته یا ناخواسته شرایطی فراهم شد تا مهدی تارتار و بازیکنان تیم ذوب‌آهن اصفهان نتوانند تمرکز لازم را داشته باشند ونتیجه طور دیگری رقم بخورد.

مگر باشگاه، سرمربی و کادر فنی ذوب‌آهن همزمان چند مشکل را می‌توانند حل کنند؟ واقعاً در شرایط فعلی فوتبال که ایران به دنبال کسب جایگاه‌های جدید وبهتری است، این شرایط جای تاسف دارد. شاید در حال بازگشت به تاریخ 1/1/1 هستیم!"

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! حکم مارک ویلموتس در دادگاه CAS شکسته شد! / غیر رسمی باورتان می شود؛ با 2 مساوی و 3 باخت هم احتمالا به جام جهانی می رویم؟ / راحت ترین دور برگشت! پنالتی از دست رفته جورجینیو مقابل سوئیس (ایتالیا 1-1 سوئیس) انتقاد روی کین از هری مگوایر: او مایه ننگ منچستریونایتد بوده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۴۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در مهم‌ترین بازی خود از ۶ فینال باقی مانده تا قهرمانی در لیگ بیست و سوم، به مصاف تراکتور تبریز می‌رود.

شاگردان جواد نکونام که برای حفظ صدر جدول به پیروزی در این مسابقه احتیاج مبرم دارند، در حالی با تیم تراکتور مسابقه می‌دهند که حضور حمید مطهری روی نیمکت این تیم تراکتوری‌ها را به رقیبی تقریباً ناشناخته بدل می‌کند.

بر همین اساس، احتمالاً ترفند جواد نکونام برای در امان ماندن از غافلگیری، استفاده از قدرت حفظ توپ هافبک‌ها و ارائه یک بازی مالکانه و فوتبال رو به جلو خواهد بود. رویکردی که بدون شک مهمترین عنصر اعمال آن، آرش رضاوند است.

هافبک طراح و بازی ساز استقلال که در طول این فصل نقشی پررنگ در شکل دهی به حملات زهردار استقلال داشته و همواره با پاس‌های کلیدی خود از مورد توجه‌ترین ستاره‌های استقلال بوده است.

رضاوند که در قهرمانی دو فصل گذشته استقلال سهمی به اندازه نیم فصل داشته و در نیم فصل دوم در فولاد زیر نظر سرمربی کنونی آبی‌ها بازی کرده، امیدوار است در این فصل طلسم جام نیاوردن با استقلال را شکسته و برای اولین بار با این تیم قهرمان فوتبال ایران شود.

اتفاقی که بدون شک یکی از شاه کلیدهای وقوع آن، پیروزی در تبریز با درخشش احتمالی همین بازیکن خواهد بود. باید دید که آبی‌ها و رضاوند تا چه میزان در تحقق این مهم، موفق عمل خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!