Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@15:04:36 GMT

مریم ایراندوست در نقش دراگان اسکوچیچ (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۴۲۲۲

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران در ورزشگاه انقلاب کرج حاضر شد و هفته اول رقابت‌های لیگ برتر را دنبال کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال زنان ایران مهیای حضور در جام ملت‌های آسیا 2022 هند می‌شود و مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی در تلاش است تا بتواند بهترین بازیکنان را برای حضور در جام ملت‌ها انتخاب کند؛ او وعده داده بود که با آغاز لیگ مسابقات را زیرنظر خواهد گرفت و همه بازیکنان را می‌بیند و مطمئنا تلاش هیچ بازیکنی برای رسیدن به پیراهن تیم ملی از چشم او دور نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایراندوست در اولین هفته فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان وعده خود را عملیاتی کرد و ظهر امروز به ورزشگاه انقلاب کرج رفت و از نزدیک نظاره‌گر مسابقه تیم‌های هیات فوتبال البرز و سپاهان اصفهان بود؛ فاطمه علیپور سرپرست تیم ملی فوتبال زنان نیز همراه مریم ایراندوست در این مسابقه بود.

سرمربی تیم فوتبال زنان در پایان تقابل هیات فوتبال البرز و سپاهان که با برتری اصفهانی‌ها به پایان رسید، گفت: اولین بازی لیگ همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد، البته باید بگویم که خیلی خوشحالم که لیگ برگزار شد. مقداری فکر می‌کنم دو تیم استرس داشتند اما بازهم نسبت به سال‌های قبل خیلی بهتر بود. چون فوتبال ما رو به رشد است، بازیکنان هر دو تیم البرز و سپاهان بیشتر روی زمین بازی می‌کردند. باید ببینیم در ادامه به چه شکلی فوتبال را پیاده می‌کنند.

 

وی افزود: دقایقی از بازی شاید مقداری ناامیدکننده بود اما به هر حال می‌شود گفت که همین‌که فوتبال و لیگ‌مان برگزار می‌شود، خوب است.

 

 

عکاس: حامد عراقی

 

مریم ایراندوست درباره شرایط تیم ملی هم توضیح داد: شرایط تیم ملی که خداراشکر اردوها منظم برگزار می‌شود، هم کیفیت اردوها خوب است و هم امکاناتی که فدراسیون فوتبال در اختیار ما قرار داده است؛ از نظر فنی بازیکنان رو به رشد هستند، فقط دغدغه بازی تدارکاتی را داریم که برنامه‌ریزی‌هایی داشتیم و فدراسیون صحبت‌ها و مکاتباتی با کشورهای مختلف داشته است، امیدوار هستیم که بتوانیم اواخر آذرماه بازی دوستانه داشته باشیم که قطعا می‌تواند به ما کمک کند.

 

گفتنی است که حضور ایراندوست در ورزشگاه انقلاب کرج، با استقبال بازیکنان و اعضای کادرفنی دو تیم همراه بود و سرمربی تیم ملی فوتبال زنان بعد از پایان بازی به خوش و بش با آن‌ها پرداخت.

فوتبال بانوان مریم ایراندوست

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان مریم ایراندوست تیم ملی فوتبال زنان مریم ایراندوست سرمربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 ویدیویی از صحبت‌های گزارشگر صداوسیما در مورد تظاهرات ضداسرائیلی دانشجویان در اروپا و آمریکا در میانه بازی فوتبال در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. این بخش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر