Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@16:08:54 GMT

گزینه مربیگری تراکتور معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۴۳۴۷

گزینه مربیگری تراکتور معرفی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه تراکتور در روزهای اخیر با زوانیمیر سولدو برای برعهده گرفتن سرمربیگری این تیم به مدت دو فصل به توافق و طبق برنامه در صورتی که این مربی کروات امشب وارد تبریز شود، به عنوان سرمربی جدید تراکتور معرفی خواهد شد.

سولدو برای حضور در تیم تبریزی حتی یک دستیار را به باشگاه تراکتور معرفی کرده و قرار است در صورت قطعی شدن همکاری‌اش با این تیم، از فابین کوملینوویچ به عنوان  دستیار خود استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فابین ۵۳ ساله که یک بازی ملی برای تیم ملی کرواسی انجام داده است، در تیم های مطرحی مثل دیناموزاگرب، شالکه آلمان و گنک بلژیک سابقه بازی دارد. 

وی از سال ۲۰۰۴ مربیگری را آغاز کرده و تاکنون ضمن سرمربیگری در تیم جوانان دیناموزاگرب و تیم ترنسیوکا در کادرفنی تیم‌های زاگرب، دیناموزاگرب، المپیا لیوبلیانا اسلوونی و آدمیرا واکر هم فعالیت کرده است.

 

تراکتور برای قطعی کردن قرارداد با سولدو و فابین منتظر حضور آنها در تبریز است اما این باشگاه بلیت سفر آنها به کشورمان را تهیه کرده است. طبق برنامه این دو کروات امروز باید از زاگرب به استانبول پرواز کرده و از آنجا به تبریز بیایند. در صورتی که این سفر انجام نشود، قراردادی هم با سولدو و دستیارش امضاء نخواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوراش کار نهاوندی صاحب مدرک مربیگری درجه B جهانی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، در دوره مربیگری کوراش که زیر نظر دانشگاه ملی ازبکستان و فدراسیون جهانی کوراش در شهر تاشکند برگزار شد صبا کرمعلی قهرمان ارزنده نهاوندی موفق به دریافت مدرک مربیگری درجه B جهانی کوراش شد.

همچنین اردوی آمادگی سازی تیم ملی کوراش بانوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در شهرستان بجنورد با حضور سه ملی پوش استان همدان صبا کرمعلی، لیلا سیاهوشی، زهرا جعفریان در حال برگزاری است.

صبا کرمعلی و لیلا سیاوشی دو ورزشکار نهاوندی حاضر در این اردو هستند.

دیگر خبرها

  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • شوک باورنکردنی؛ خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟
  • کوراش کار نهاوندی صاحب مدرک مربیگری درجه B جهانی شد
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان