Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: عقب ماندگی استان قزوین در حوزه بهداشت و درمان ناشی از نبود اعتبارات مناسب است که بایستی در این دولت برطرف شود

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز شنبه در مراسمی با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرزانه مدیرکل حراست وزارتخانه، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین،روح الله عباسپور، لطف الله سیاهکلی، رجب رحمانی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، محمد قاسمی دادستان، قبادی معاون اقتصادی استانداری، فرماندهان نظامی و انتظامی، پزشکان و پرستاران

و مدیرادارات در دانشگاه علوم پزشکی قزوین،ضمن تجلیل از خدمات دو ساله پیمان نامدار رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی، عبدالله دیدبان به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی قزوین معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطف الله سیاهکلی در این مراسم اظهارداشت: قدردانی از مدیرانی که خوب و موفق عمل می کنند یک وظیفه اخلاقی است و بدون تردید آقای دکتر  نامدار از مسئولانی است که در بدترین شرایط کرونا بسیار موفق عمل کردند و با داشتن چند ویژگی برجسته و شاخص توانستند خدمات ماندگاری را به یادگار بگذارند.

سباهکلی گفت: اخلاق مداری، روحیه نقدیزی، چهره خندان و تبسم همیشگی و برخورد مناسب با مردم و نیز صبوری، شکیبایی و پیگیری از دیگر  ویژگی های دکتر نامدار بود که توصیه می کنیم سایر مدیران نیز به این موارد توجه کنند.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در  ۵ ماهه اخیر کارهای خوبی توسط رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی کلید زده شده که افتتاح آنها می تواند دستاوردهای خوبی برای مردم داشته باشد.

وی اضافه کرد: در روزهای اولیه انتشار ویروس کرونا که نمی دانستیم با ویروس چگونه برخورد کنیم اما رئیس دانشگاه با کمک مجموعه کادر درمانی، پرستاری و پزشکی با همه توان پای کار آمدند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و نجات بخش جان بیماران شدند و تاکید داریم حتما در وزارت بهداشت از تجربه و تخصص و توانمندی دکتر نامدار استفاده شود.

سیاهکلی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین از عقب ماندگی چند ده ساله برخوردار است که دلیلش مدیریت نیست بلکه عقب ماندگی زیادی که در عرصه بهداشت و درمان داریم ناشی از مشکلات اعتباری است و اینکه در ردیف 29 قرار داشتیم یک چالش جدی است.

وی گفت: امروز از نظر سرانه تخت و امکانات پزشکی و درمانی حتی از استانهای هم جوار عقب مانده ایم و ما در مجلس آمادگی داریم حمایت های لازم را انجام دهیم تا مشکلات کمتر شود.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: از وزیر بهداشت انتظار داریم عقب ماندگی امکانات پزشکی ما را با اختصاص اعتبار و تجهیزات پزشکی مورد نیاز جبران کنند تا جایگاه پزشکی استان ارتقا یابد.

وی اظهارداشت: شهروندان استان قزوین شایستگی این را دارند که از شرایط بهتری از نظر بهداشت و درمانی برخوردار شوند و امیدواریم سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان با فکر نو و انگیزه بالا بتواند این مسیولیت را بخوبی انجام دهد و از ظرفیت نیروهای خوش فکر و نخبه استفاده  مناسب داشته باشد> 

سیاهکلی یادآورشد: اگر خطی و سلیقه ای عمل نشود می توان مشکلات را با سرعت بیشتری حل کرد و خدمت به مردم را سرعت بخشید.

در ادامه از خدمات دو ساله پیمان نامدار تقدیر و عبدالله دیدبان به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی قزوین معرفی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لطف الله سیاهکلی علوم پزشکی قزوین مجلس شورای اسلامی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین عقب ماندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد

ایسنا/یزد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: یک مرکز مداخله گر در امور درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد.

دکتر «سید کاظم رضوی» افزود: هیچ یک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند و با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پملپ انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

وی اظهار کرد: یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله‌گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، رضوی از مردم درخواست کرد ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و موسسه‌های غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد بدون صلاحیت در موضوع درمان‌ را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • کمبود بیش از ۳۰۰۰۰ کمک‌پرستار در کشور
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان