Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@00:12:36 GMT

خزاعی در خط مقدم آتش

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۴۵۷۹

‍‍‍‍‍‍

شهید محسن خزاعی خبرنگار و مستند ساز رسانه ملی عاشقانه در راه حراست از حرم اهل بیت (س) و مخابره وضعیت امنیت سوریه به این کشور رفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در پنجمین سالگرد شهادت خبرنگار صدا و سیما "محسن خزایی " شبکه خبر اقدام به پخش گوشه ای از زندگینامه این شهید بزرگوار کرد که بعنوان تهیه کننده و مستند ساز به همراه مدافعان حرم حضرت زینب (س)به سوریه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهید "محسن خزایی" (زادهٔ ۱۵ آذر ۱۳۵۱ در اصفهان در ۲۲ آبان ۱۳۹۵ در منطقه منیان شهر حلب سوریه بر اثر اصابت ترکش خمپاره در حین تهیه گزارش خبری به شهادت رسید.   او در وصیت نامه اش می نویسد "از برادران و خواهرانم خواستارم در همه حال به یاد خدا باشند و رضایت خود را در رضایت خداوند ببینند و به همکاران عزیزم علاوه بر این مطلب توصیه می‌کنم قدر خدمت در صدا و سیما را بدانند و لحظه‌ای در راه خدمت این مردم عزیز و یاری نایب امام زمان (عج) مقام معظم رهبری دریغ ننماید."

محمد هادی فرزند او از خاطرات پدر و سکونت خانواده در سوریه می گوید. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: شهید خزاعی ، مدافعان حرم ، سوریه ، داعش

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: شهید خزاعی مدافعان حرم سوریه داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیر مدافعان و دروازه‌بانان قبل از زدن گل؛ از اوزیل تا واردی / فیلم

دانلود (9.9MB)

دیگر خبرها

  • ورامین از سیاسی کاری و جناح بازی خسته است/عقب ماندگی راجبران کنیم
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • تحقیر مدافعان و دروازه‌بانان قبل از زدن گل؛ از اوزیل تا واردی / فیلم
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام می شود
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • ویژه برنامه های رادیو ایران در شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • برنامه‌های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • سوگنامه رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع)