Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، قدرت‌الله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: طبق اعلام راه‌آهن قزوین، در ساعت 8، 35 دقیقهٔ صبح امروز در برخورد یک قطار باربری با گلهٔ گوسفند در مسیر تهران به قزوین، پشت پلیس‌راه و در محدودهٔ سه‌راهی شهر صنعتی قزوین، 70 رأس دام تلف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این‌گونه حوادث عموماً علت حادثه بی‌احتیاطی است، زیرا چوپان خلاف قوانین راه‌آهن، گله را جهت جابه‌جایی و چرا از روی ریل حرکت داده بود، البته موضوع در دست بررسی است که نتایج آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

مهدیخانی اظهار کرد: روزانه چندین نوبت قطار در این مسیرها تردد می‌کند، مردم علی‌الخصوص کشاورزان و دامداران باید در محدودهٔ ریل راه‌آهن موارد ایمنی را رعایت کنند، زیرا این محدوده به‌گونه‌ای نیست که بتوان برای مثال چنین مسیری را فنس‌کشی کرد، چون در این صورت کشاورزانی که در آن محدوده دارای زمین هستند اذیت خواهند شد و ایجاد پل‌های زیرگذر در آن منطقه نیز مشکلات خاص خود را دارد و کار راحتی نخواهد بود، بنابراین تنها راه‌حل آن رعایت کردن مردم است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قزوین مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین برخورد قطار با گله گوسفندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، وضعیت نابسامان آسفالت آزادراه قم – کاشان چند سالیست که موجب گلایه مردم شده و اقدام مسئولین برای رفع مشکلات را می طلبد.  شهروند خبرنگار ما هم از خرابی آسفالت آزادراه  گلایه کرده و وضعیت نامناسب آزادراه را موجب افزایش تصادفات و استهلاک خودروهای مردم دانسته است.

متن پیام شهروند خبرنگار:

باسلام ؛احتراما به استحضار میرساندآسفالت آزادراه امیرکبیر( قم کاشان و بالعکس) چندسالی است معیوب و نیاز به بازسازی فوری دارد که خرابی آسفالت آزادراه مذکور باعث تصادفات و هزینه های تعمیرات وسایل نقلیه میشود. لذا خواهشمنداست در این خصوص اقدامات و گزارش های مربوطه را مبذول فرمایید. باتشکر

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه
  • بارش‌های بهاری میهمان استان قزوین 
  • محور هراز و آزادراه تهران-شمال قفل شد
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • ترافیک سنگین در جاده‌های شمال؛ بارش باران در ۲۰ استان
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند
  • اعزام قطار کامل موجب افزایش ایمنی می شود
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان