Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اما دردسر تازه شروع شده و مجبورید به دنبال اجاره ویلا در شمال باشید!  

توصیف صحنه گفته شده به خودی خودی، حسی از کلافگی و اضطراب را در ما بوجود می آورد. خستگی در مسیر سفر، اجتناب ناپذیر است اما می توانیم با روش هایی اقامتگاه خود را پیش از سفر آماده و رزرو کنیم تا پس از رسیدن به مقصد با خیال راحت مستقیما به اقامتگاه خود برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نوشتار با ساده ترین راه ممکن برای اجاره اقامتگاه در سفر آشنا می شوید.

دور رزرو حضوری در سفر را خط بکشید! 

گذشت آن زمانیکه در خیابان ها و از افرد پلاکارد به دست ویلا و سوئیت رزرو می کردید. این روزها حتی اگر در جنوبی ترین نقطه ایران مانند کیش به دنبال اجاره سوئیت در کیش باشید می توانید تمام مشخصات آن را از تصاویر گرفته تا موقعیت جغرافیایی، توضیحات کامل در مورد امکانات، قیمت و... را آنلاین مشاهده و رزرو کنید.  

با وجود اینترنت و پیشرفت تکنولوژی در عرصه گردشگری، رزرو حضوری اقامتگاه در حال منسوخ شدن است. به قول معروف، سری که درد نمی کند را نباید دستمال بست!  به جای اینکه در کوچه و خیابان و از طریق املاکی ها به دنبال اجاره اقامتگاه باشید، از سایت های معتبر رزرواسیون آنلاین مانند «لیدوماتریپ» کمک بگیرید.  

کاربلدترین وبسایت رزرواسیون آنلاین را شناسایی کنید 

حتما و حتما اقامتگاهتان را از وبسایت معتبر رزرو کنید! مشکلاتی از سمت مردم گزارش شده که شماره تماسی را به عنوان مالک اقامتگاه، از طریق اینترنت و اپلیکیشن های مختلف پیدا کرده اند و پس از واریز بیعانه، هیچ اقامتگاهی تحویل نگرفته اند و با یک خط موبایل خاموش مواجه شده اند. با کمک گرفتن از یک وبسایت معتبر، به راحتی می توانید از این مشکل پیشگیری کنید. یکی از معتبرترین وبسایت های رزرواسیون آنلاین «لیدوماتریپ» است که به عنوان واسطه ای امن میان مالکان و مسافرین عمل می کند تا هر دو گروه در محیطی امن نیازهای خود را رفع کنند. در وبسایت معتبر «لیدوماتریپ» می توانید در هر جایی از ایران ویلا، سوئیت، خانه روزانه و اقامتگاه بوم گردی را به صورت آنلاین رزرو کنید.  

در این وبسایت شما تصاویر، مشخصات، قیمت و موقعیت جغرافیایی هر اقامتگاه را مشاهده می کنید و اینکار دومزیت خیلی مهم دارد: اول اینکه مجبور نیستید مانند روش حضوری، وارد خانه ای شوید که هرگز آن را ندیده اید! دوم اینکه پیش از سفر اقامتگاهتان حاضر و آماده خواهد بود و پس از رسیدن به مقصد، تنها باید کلید را تحویل بگیرید و وارد خانه ای گرم و راحت شوید. پس می توان گفت ساده ترین راه ممکن برای اجاره روزانه خانه در تهران، شمال، جنوب و... رزرو آنلاین با وبسایت «لیدوماتریپ» است.  

پیش از سفر با مالک اقامتگاه تماس بگیرید 

زمانی که اقامتگاهی را به صورت آنلاین رزرو می کنید، شماره تماس و مشخصات صاحب ملک برای شما ارسال می شود. برای اینکه پس از رسیدن به شهر مورد نظر، هر چه سریع تر اقامتگاهتان را پیدا کنید، از میزبان بخواهید لوکیشن دقیق از طریق گوگل مپ برایتان ارسال کند. این برای زمانی است که به روستاها و یا شهرهای شمالی به دنبال اجاره ویلا در رامسر، انزلی، گیسوم، جواهرده، چالوس و... هستید که به علت جنگلی بودن مسیرها، یافتن آدرس در آنها مقداری سخت است. البته در وبسایت لیدوماتریپ آدرس دقیق پس از رزرو برایتان ارسال خواهد شد. اما یک تماس ساده با میزبان کاری ندارد! هم با خود او آشنا می شوید و هم اینکه میزبان شما را به صورت دقیق تری راهنمایی خواهد کرد.

بیش از ۸ هزار اقامتگاه در پلتفرم گردشگری لیدوماتریپ

 وجود وبسایتی که در آن اقامتگاه های هر شهر را به صورت تفکیک و طبقه بندی شده، به همراه مشخصات کامل و تصاویر ببینید یک اتفاق رویایی و زیبا برای سفر دوستان و عاشقان گردشگری است. پیدا کردن اقامتگاه در شهرهای مختلف و حتی روستاهای کوچک، کار چندان آسانی نیست! اما لیدوماتریپ با هدف توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال برای محلی ها  و مالکان، این اقامتگاه ها را یافته و ثبت کرده است.  

تنوع این اقامتگاه ها بسیار بالاست. از اجاره ویلا در کردان گرفته که یک روستای گردشگریست گرفته تا اجاره اقامتگاه بوم گردی در میان کویرهای اصفهان، اجاره ویلا در کنار یک ساحل اختصاصی و یا حتی یک کلبه چوبی وسط یک جنگل بکر، می تواند از انتخاب های شما برای اقامت باشد. این مجموعه دارای پروانه کسب و کارهای مجازیست و از دفتر ریاست جمهوری عنوان شرکت خلاق را دریافت کرده است. برای اینکه با این وبسایت هیجان انگیز و جالب بشتر آشنا شوید می توانید به آدرس اینترنتی www.lidomatrip.com  مراجعه کنید 

کد خبر 637338 برچسب‌ها سفر - گردشگری سفر - ایرانگردی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سفر گردشگری سفر ایرانگردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره خفت گیر و شرخر چقدر هزینه دارد؟!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 سایت تبیان متعلق به سازمان تبلیغات ویدیویی از تماس‌شان برای اجاره شرخر و خفت گیر منتشر کرده است. این مکالمه جالب را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • اقامتگاه مدیرعامل کارخانه مشهور اسلحه‌سازی آلمان به آتش کشیده شد!
  • با تور سریلانکا به کدام شهرها سفر می‌کنیم؟
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • سفر با قطار و هتل، یکجا رزرو کن، آسوده‌تر سفر کن
  • اجاره خفت گیر و شرخر چقدر هزینه دارد؟!
  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • ببینید | اجاره خفت گیر و شرخر چقدر آب می‌خورد؟
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • راهکار ساده برای کمک به رژیم‌تان؛ نوشیدن آب داغ چگونه باعث کاهش وزن می‌شود؟
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL