Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان گفت که آمریکاییها به نابودی رژیم صهیونیستی فکر نمی‌کنند، بلکه به فکر چگونگی حفظ آن و جلوگیری از تبدیل شدن ایران به یک کشور هسته‌ای هستند، اما ایران به زودی به یک کشور هسته‌ای بدل خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، «محمد رعد» رئیس فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان و رئیس شورای اجرایی این جنبش گفت که آمریکاییها از قدرت ایران اطلاع دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پایگاه خبری العهد به نقل از رعد گزارش داد: «آمریکاییها به نابودی رژیم صهیونیستی فکر نمی‌کنند، بلکه به فکر چگونگی حفظ آن و جلوگیری از تبدیل شدن ایران به یک کشور هسته‌ای هستند، اما همه چیز تمام شده و قطار به آخرین ایستگاه خود رسیده است و ایران به زودی به یک کشور هسته‌ای بدل خواهد شد».
وی خاطر نشان کرد: «ما به همکاری و روابط با ایران که برای حاکمیت خود مبارزه می‌کند، افتخار می‌کنیم».
این نماینده لبنانی تصریح کرد: وقتی به گروههای سیاسی حاکم در لبنان می گوییم که پیشنهادات ایران به لبنان را در همه سطوح بررسی کنند، پاسخ می‌دهند: ما به آمریکایی‌هایی که تعامل با ایران را وتو می کنند چه خواهیم کرد و چه خواهیم گفت؟».
رعد همچنین گفت: ایران به لبنان پیشنهاد داده است که ظرف 6 ماه یا یک سال دو نیروگاه راه اندازی و برق را به صورت 24 ساعته تامین کند، اما برخی مخالف هستند. چینی‌ها نیز پیشنهاد راه اندازی نیروگاه را داده‌اند، اما آمریکایی‌ها اجازه نمی‌دهند و نمی‌خواهند نیروگاه بسازند یا حتی به آن کمک کنند، با وجود این، آیا ما یک کشور مستقل هستیم؟».
وی با بیان اینکه حکومت لبنان نگفته است که جنگ علیه یمن پوچ است، تأکید کرد: «ما شهروندان این کشور می گوییم [که جنگ لبنان، بیهوده است].... سعودیها در وضعیت عقب‌نشینی و ترس از حاکمیت خود قرار دارند».
این نماینده لبنانی خاطر نشان کرد: «با وجود اینکه [سعودیها] هنوز به جنگ ادامه می‌دهند، تا کنون هزینه تجاوزات آنها حدود 900 میلیارد دلار شده است و اکنون پس از سقوط مأرب، 150 میلیارد دلار تسلیحات برای تقویت بنیه دفاعی خریداری کرده‎ اند».
رعد با بیان اینکه آمریکایی‌ها، عربستان را گاو شیری خود می‌داند، در پایان تصریح کرد: «وقتی می‌گوییم جنگ یمن یک جنگ پوچ است، این به سود عربستان سعودی، است. زیرا به آن هشدار می‌دهیم که به نتیجه ای نخواهد رسید».

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آمریکا ایران یک کشور هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۴۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: حضور هلال احمر از سیل دشتیاری تا جنگ غزه مایه افتخار است

رئیس مجلس گفت: آن روزهایی که به تعبیر شهید چمران وقتی شیپور جنگ زده می‌شود فرق مرد از نامرد مشخص می‌شود، هلال احمری‌ها نشان دادند که از مردان مخلص سرزمین عزیزمان ایران اسلامی هستند.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ طی سخنانی اظهار داشت: هلال احمر از جنوبی‌ترین و شرقی‌ترین نقطه کشور در سیستان بلوچستان در سیل دشتیاری تا شمالی‌ترین و غربی‌ترین نقطه ایران در سیل خوی و زلزله قصر شیرین و در سطح فراملی و منطقه‌ای در جنگ غزه نماد حضور مداوم شما عزیزان است.

وی با بیان اینکه اگر من به عنوان یک رزمنده دوران دفاع مقدس از تلاش‌های هلال احمر در جنگ 8 ساله یاد نکنم، در حق این سازمان و شهدای بزرگ آن ظلم شده است، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که دوستان هلال احمری ما در همزمان که کوله‌های امداد را حمل می‌کردند اسلحه هم به دست داشتند و پا به پای سایر رزمندگان در عملیات شرکت داشتند.

قالیباف گفت: آن روزهایی که به تعبیر شهید چمران وقتی شیپور جنگ زده می‌شود فرق مرد از نامرد مشخص می‌شود، هلال احمری‌ها نشان دادند که از مردان مخلص سرزمین عزیزمان ایران اسلامی هستند و امروز شما وارثان و میراث داران آن عزیزان هستید و این را در عمل نشان دادید.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • قدرت هسته‌ای، ثروت‌ساز و اقتدار آفرین است / آژانس در حوزه این تکنولوژی همکاری نمی‌کند
  • قدرت هسته‌ای، ثروت ساز و اقتدار آفرین است/آژانس در حوزه این تکنولوژی مطلقاً همکاری نمی‌کند
  • قالیباف: حضور هلال احمر از سیل دشتیاری تا جنگ غزه مایه افتخار است
  • حضور هلال احمر از سیل دشتیاری تا جنگ غزه مایه افتخار است
  • ازسرگیری مذاکرات رفع تحریم ها نزدیک است؟ | یک دیدگاه متفاوت درباره مثلث ایران، آژانس و آمریکا
  • امیرعبداللهیان: همکاری ایران و آژانس تحت تاثیر آمریکا قرار نگیرد
  • همکاری ایران و آژانس تحت تأثیر رویکرد و رفتار بی‌ثبات و متناقض آمریکا قرار نگیرد
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت این رفتارهای وحشیانه را داشت؟