Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه فرهنگى ورزشى پيكان در خصوص اتفاقات ديدار با ذوب آهن بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، با گذشت دو دهه از آغاز فوتبال حرفه اى در ايران و ضروريت تبعيت و تمكين اهالى فوتبال در برابر قوانين ،برخى رفتارهاى غير حرفه اى نشان گر نبود ظرفيت پذيرش شكست و نتيجه تلاش دو تيم در زمين بازى است.
بازندگان نتيجه در همين راستا متوسل به بهانه هاى ساختگى و توهمات خودساخته اى مى شوند كه تنها موجب تشويش اذهان عمومى و تقدم حاشيه بر متن فوتبال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل گذشته باشگاه پيكان در ديدار مقابل ذوب آهن از ناحيه تغيير تصميم داور مسابقه متضرر شد اما در قبال اجراى قانون تمكين كرد حال آنكه سرمربى امروز ذوب آهن در آن بازى هدايت پيكان را بر عهده داشت و تصور مى كرديم رعايت اخلاق و اصول حرفه اى از اولويت هاى مورد توجه ايشان است.
مايه تاسف است كه رقيب، پس از شكست در رقابت جوانمردانه داخل زمين به بازى ناجوانمردانه تهمت و افترا در بيرون از زمين روى آورده و شكستى ديگر را اينبار در بيرون از زمين بازى با عبور از اصول اخلاقى و حرفه اى براى خودش رقم مى زند.

در همين راستا پيرو برخى ادعاهاى كذب مطرح شده در خصوص مسابقه اخير تيم هاى فوتبال پيكان و ذوب آهن در هفته سوم رقابت هاى ليگ برتر كه با شايستگى ، برترى واضح و پيروزى پيكان به پايان رسيد لازم است مواردى را به اطلاع رسانه هاى محترم و عموم علاقمندان به فوتبال كشور برسانيم.

يكم:
بر اساس قوانين و مقررات تنظيم برنامه مسابقات بر عهده سازمان محترم ليگ برتر فوتبال كشور بوده و در حدود اختيارات باشگاهها نمى باشد. بر اين اساس باشگاهها مى توانند نظرات و ديدگاههاى خود در خصوص تاريخ برگزارى مسابقات را به اطلاع سازمان ليگ رسانده و در نهايت در برابر تصميم اين سازمان تمكين كنند. تعويق مسابقه تيم هاى پيكان و ذوب آهن كه هر دو نمايندگانى در تيم فوتبال اميد داشته اند و در مقطع فيفا دى مى توانستند با تركيب كامل برابر يكديگر صف آرايى كنند به درخواست باشگاه پيكان و با مساعدت و موافقت سازمان محترم ليگ صورت گرفته و در صورتى كه تيم ميهمان تمايلى به حضور ملى پوشانش در اين مسابقه نداشت مى توانست قبل از بازى و نه پس از شكست به اين موضوع اعتراض كند و مجموعه پيكان نيز بدون ترديد در اين زمينه پذيراى تصميم نهايى متولى برگزارى رقابت ها بوده و خواهد بود.

دوم:
مسئوليت انتخاب و معرفى ورزشگاه محل برگزارى مسابقه بر عهده باشگاه ميزبان و مسئوليت تاييد آن باز هم بر عهده سازمان ليگ و هيات هاى فوتبال بوده و هيچ باشگاهى در جايگاه تاييد يا رد صلاحيت ورزشگاههاى كشور به منظور برگزارى مسابقات نبوده و نيست.
از سويى به نظر مى رسد برخى از باشگاهها از سوابق ميزبانى ورزشگاه انقلاب كرج در برگزارى مسابقات ليگ برتر بى خبر بوده اند و يا حتى مطلع نيستند كه مسابقه هفته دوم تيم هاى هوادار و پيكان به ميزبانى هوادار در همين استاديوم برگزار شده و تا كنون خصوصا پيش از شكست اخير باشگاه ذوب آهن چنين اشكالى به برگزارى بازى هاى ليگ برتر در اين استاديوم وارد نيامده است.
همچنين ادعاى عدم استفاده از كاور زمين در هنگام بارندگى بر اساس تصاوير و مستندات موجود اساسا كذب بوده و طبيعتا روز بازى به منظور برگزارى مسابقه كاورهاى ويژه از روى زمين برداشته شده است.

سوم:
بر مبناى ادعاى باشگاه ذوب آهن اقامت دو تيم در يك هتل خلاف مقررات است كه بر اساس عرف و قوانين چنين ممنوعيتى در خصوص محل اقامت تيم ها وجود ندارد. در عين حال با توجه به اينكه كليه اردوهاى تيم فوتبال باشگاه پيكان قبل از تمامى مسابقات خانگى در هتل مورد نظر برگزار مى شود تيم ميهمان مى توانسته نسبت به تغيير محل اردوى خودش در تهران اقدام كند و اعتراض به اين موضوع از عجايب كم نظير در بيانيه فوق الذكر به نظر مى رسد.

چهارم:
برخى از موارد ذكر شده در مصاحبه مطبوعاتى سرمربى محترم باشگاه ذوب آهن، روابط عمومى همچنين بيانيه اين باشگاه مصداق روشن نشر اكاذيب افترا و تشويش اذهان عمومى است كه باشگاه پيكان نسبت به تنظيم شكايت رسمى و قانونى در اين خصوص اقدام خواهد كرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن مسعود فیاضی غلامعلی محمدی فاطمه اسدی بیژن قاسم زاده پیکان ذوب آهن لیگ برتر ۲۱ طرح جهش تولید مسکن مسعود فیاضی غلامعلی محمدی فاطمه اسدی بیژن قاسم زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات دانشجویان طرفدار فلسطین، تهدیدی برای یهودیان نیست

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، شورای یهودیان استرالیا در بیانیه‌ای یادآور شد که دانشجویان استرالیا هفته گذشته برای همبستگی با فلسطینی‌ها کمپ‌هایی را در دانشگاه‌های خود ایجاد کردند.
 
در این بیانیه با اشاره به اینکه دانشجویان به ده‌ها کمپ همبستگی که در هفته‌های اخیر در سراسر ایالات متحده و کشورهای دیگر ایجاد شده، پیوستند، اعلام کرد که دانشجویان استرالیایی مانند دیگر دانشجویان از موسسات و دانشگاه‌های خود می‌خواهند تا روابط خود را با شرکت‌های تسلیحاتی که امکان جنایات جنگی اسرائیل را فراهم می‌کنند، پایان دهند.
 
در ادامه این بیانیه آمده است: «شورای یهودیان استرالیا به شدت این ادعاها که این اعتراضات را تهدیدی برای دانشجویان و کارکنان یهودی ‌می‌خواند، رد می‌کند.»
 
شورای یهودیان استرالیا همچنین گفت: «تلاش برای ساکت کردن یا سانسور این اعتراضات با متهم کردن فریبکارانه آنها به یهودستیزی، اقدامی خطرناک است که اگر به آن عمل شود، خطر سرکوب آزادی بیان در دانشگاه‌ها را به دنبال دارد.»
 
الیزابت استراکوش، مدیر اجرایی شورای یهودیان استرالیا تاکید کرد که حق اعتراض مسالمت‌آمیز یک آزادی اساسی دموکراتیک است.
 
وی افزود: «ما باید به همه دانشجویانی که بسیاری از آنها یهودی هستند و علیه این نسل‌کشی آشکارا صحبت می‌کنند، افتخار کنیم. تظاهرات دانشجویی علیه نسل‌کشی آشکار در غزه، بیان مشروع سخنرانی سیاسی و دفاع از حقوق بشر است.»
 
در بسیاری از کشورها، از جمله ایالات متحده، استرالیا، فرانسه و مصر، هزاران دانشجو تظاهراتی را در دانشگاه‌های خود در همبستگی با فلسطین برگزار کرده‌اند.
 

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اعتراضات دانشجویان طرفدار فلسطین، تهدیدی برای یهودیان نیست
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران