Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام« احمد حسین فلاحی» روز شنبه در آیین معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: یک میلیون و ۳۰۰ نیروی شرکتی در همه سازمان ها، ادارات و وزارتخانه ها در کشور فعال هستند که در زمان شیوع کرونا از رییس مجلس درخواست کردم از این موضوع برای مکلف کردن دولت به تعیین تکلیف نیروهای شرکتی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی گفت: طبق سرکشی و بازدیدها مستمر صورت گرفته از بیمارستان ها مشخص شد پذیرش برخی بیماران و ارایه خدمات طولانی مدت است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: علت ارجاع بیماران به کلینیک ها از طریق بیمارستان ها باید رصد و مشخص شود.

حجت الاسلام فلاحی اظهار داشت: کارورزان و کارآموزان از نبود زمینه آموزش و یادگیری گلایه مند هستند و معتقدند در ۲۰ ماه گذشته با وجود برگزاری کلاس مجازی چیزی یاد نگرفته اند.

وی خواستار پیگیری مشکلات دانشجویان تعهدی و ارائه مجوز به تولید داروهای سنتی شد و افزود: ۲ نخبه همدان و ملایری مقالاتی درباره داروهای سنتی چاپ کردند که باید سازمان غذا و دارو آنها را حمایت کند.

حجت الاسلام فلاحی افزود: با توجه به تحصیل دانشجویان خارجی در علوم پزشکی همدان می توان از این ظرفیت به نحو مطلوب بهره گرفت و بیمارستان آتیه همدان آماده توریسم درمانی است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در خانه ملت نیز با بیان اینکه همه برنامه ها باید پیوست عدالت داشته باشد گفت:  همه امکانات نباید مرکز استان متمرکز شود.

«فتح الله توسلی» افزود: نبود امکانات و تجهیزات پزشکی و پزشک سبب شده برخی افراد برای درمان بیماری کوچک به مرکز استان مراجعه کنند چرا که خدمات بهداشت و درمان عادلانه توزیع نشده است.
 
وی با بیان اینکه شهرستان بهار و کبودراهنگ از خدمات پزشکی محروم ماندند اضافه کرد: مدیرانی برای تصدی مسئولیت حوزه بهداشت و سلامت شهرستان ها انتخاب کنید که برای خدمت رسانی به مردم جهادگونه تلاش کنند. 

وی افزود: بومی گزینی باید در اولویت قرار گرفته و فکری به حال افراد غیر بومی شود و نباید شاهد فعالیت افراد غیر بومی در شهرستان ها باشیم.

به گزارش ایرنا، در این آیین با تقدیر از خدمات دکتر رشید حیدری مقدم، دکتر "محمدمهدی مجذوبی" به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی همدان معرفی شد.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا شهر همدان تکریم و تجلیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا شهر همدان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا شهر همدان تکریم و تجلیل علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال

قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در مراکز درمانی دولتی کرمانشاه رایگان شد.

وی افزود: در این طرح همه خدمات سرپایی و بستری شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثنای داروی سرپایی) و استفاده از مجموعه ابزار تولید داخل غربالگری نوزادان در مراجعه به مراکز دولتی دانشگاهی کرمانشاه رایگان خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان‌های بیمه گر مکلف شده‌اند که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • قلیان با گاز خنده!
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال