Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید جعفری در پاسخ به حواشی و موضوعاتی که در یک ماه اخیر در خصوص همکاری با فدراسیون فوتبال و شرکت رابردومان در رسانه ها مطرح شده، توضیحاتی ارائه کرد. در این توضیح آمده است:

«با توجه به طرح موضوعاتی در خصوص نحوه همکاری برند آلشپرت با فدارسیون فوتبال و شرکت رابردومان و علی رغم آنکه این شرکت با توجه به شرایط خطیر فوتبال کشور در نظر ندارد به حواشی دامن زده شود و صرفاً به منظورتنویر افکار عمومی و در پاسخ به پرسشهای مکرر خبرنگاران محترم اصحاب رسانه موارد ذیل را به اطلاع می رساند:

۱- شرکت آلشپرت از طریق نماینده خود در ایران علی رغم تحریم های ظالمانه علیه کشور عزیزمان ایران در تاریخ ۲۵/۰۷/۱۳۹۸ قرارداد اسپانسری را به مدت ۵ سال تا پایان جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ با فدراسیون فوتبال منعقد می نماید و در تاریخ ۰۸/۰۵/۱۳۹۹ با توجه به شرایط فورس ماژور بوجود آمده ناشی از اپیدمی کرونا و تاثیر آن بر توقف کاهش تولید البسه در کارخانجات آلشپرت و مشکلات بوجود آمده در حمل و نقل بین المللی طی اظهار نامه رسمی مراتب فسخ قرارداد خود را به فدراسیون اعلام می نماید و این در حالیست که این شرکت تا تاریخ فسخ نسبت به انجام کلیه تعهدات خود اهتمام لازم را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- پس از تغییرات و روی کار آمدن رئیس جدید فدراسیون فوتبال و در مقطع حساس مسابقات مقدماتی جام جهانی و مشکلات متعدد آن فدراسیون و پس از پیگیری های مکرر آن فدراسیون اینجانب بدلیل حس تکلیف و وظیفه به کشورم در نامه ای به آن فدراسیون در ابتدای سال ۱۴۰۰ اعلام نموده ام علی رغم فسخ قرارداد و تا زمانی که فدراسیون با اسپانسر جدید البسه خود توافق نماید البسه مورد نیاز تیم ملی فوتبال بزرگسالان را در اختیار فدراسیون بصورت رایگان قرار می دهم.

۳- با توجه به حواشی منتشر یافته در رسانه ها در خصوص آنکه بازیکنان لباس کهنه می پوشند به استحضار می رساند صرفاً در ۹ ماه گذشته این شرکت نسبت به تحویل رایگان صرفاً تعداد ۸۵۰ ست لباس مسابقه برند آلشپرت با طراحی جدید و بالاترین تکنولوژی روز دنیا در صنعت پارچه و دوخت تحویل فدراسیون گردیده است که با توجه به آنکه در ۹ ماه تیم ملی فوتبال کمتر از ۱۰ بازی رسمی و دوستانه داشته است این میزان بسیار بیشتر از البسه مورد نیاز می باشد حال آنکه بر اساس اعلام بازیکنان و قهرمانان عزیز تیم ملی این البسه به آنها اختصاص نیافته است و این موضوع می بایست توسط فدراسیون محترم فوتبال بررسی و مرتفع گردد.

۴- مزید استحضار است فارق از تعداد ۸۵۰ دست لباس مسابقه اورجینال به همان نسبت سایر البسه مورد نیاز اعم از گرم کن شلوار، لباس هاس متعدد تمرینی، لباسهای هتلی، کفش، لباسهای دروازه بانی و ... جمعاً به ارزش ۳۶۰ هزار دلار صرفاً در همین مقطع کوتاه و پس از فسخ قرارداد بدون هیچ گونه چشمداشتی و بصورت رایگان و بر اساس در خواستهای مکتوب آن فدراسیون تحویل گردیده است.

۵- در خصوص شرکت رابردومان و حواشی مطروحه به استحضار میرساند در خرداد و تیر ماه ۱۴۰۰ پس از جلسات متعدد با فدراسیون فوتبال و نگاه آن فدراسیون به احیا قرارداد و تاکید بر ایجاد درآمدزایی برای آن فدراسیون از طریق فروش البسه هواداری و ایجاد فن شاپ های تیم ملی فوتبال از طرف فدراسیون شرکتی به نام رابردومان به آلشپرت معرفی گردید و طی قراردادی در تاریخ ۰۱/۰۶/۱۴۰۰ این شرکت صرفاً به عنوان شرکت همکار در ایجاد بستر فروش البسه هواداری تیم ملی فوتبال در حوزه های آنلاین و آفلاین آغاز به همکاری نمود اما بدلایل مختلف پس از مشکلات بوجود آمده در فاصله یک ماه از شروع قرارداد شرکت آلشپرت نسبت به فسخ قرارداد و پایان همکاری با این شرکت و اعلام آن به فدراسیون اقدام نمود همچنین مزید اطلاع می باشد شرکت رابردومان هیچ گونه نمایندگی از شرکت آلشپرت در ایران نداشته و ندارد و همچنین هیچ کدام از البسه رایگان تحویلی به فدراسیون توسط این شرکت تامین نگردیده است.

۶- همچنین مزید اطلاع می باشد اینجانب در مکاتبات و جلسات متعدد به فدراسون محترم فوتبال اعلام نموده ام علی رغم آنکه چندین ماه است این فدراسیون مشغول مذاکره با سایر برندهای ورزشی می باشد بدلیل وظیفه ملی خود تا زمان قرارداد با اسپانسر جدید البسه مورد نیاز تیم ملی بزرگسالان را نیز بصورت رایگان بدون هیچ گونه چشمداشتی با همان کیفیت اورجینال و در شان قهرمانان عزیز تامین می نمایم. با توجه به فسخ قرارداد نیز در صورت لزوم حاضر است از طریق تنظیم قرارداد و یا الحاقیه جدید به همکاری خود تا زمان حل مشکلات و انتخاب اسپانسر جدید ادامه دهد.

کد خبر 5350837

منبع: مهر

کلیدواژه: وحید جعفری فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال لبنان مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر مسابقات انتخابی جام جهانی فوتبال لیگ برتر والیبال مهدی طارمی دراگان اسکوچیچ کاراته لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی بسکتبال بانوان ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ کشتی تیم فوتبال پرسپولیس فدراسیون فوتبال البسه مورد نیاز تیم ملی فوتبال آن فدراسیون فسخ قرارداد علی رغم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت 15:30 پنجشنبه 17 خرداد در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2026 در زمین حریف به‌مصاف هنگ‌کنگ می‌رود. پیش از این درخصوص در «فرهیختگان» به این موضوع اشاره کرده بودیم که به‌نظر می‌رسد برای این سفر، شاگردان امیر قلعه‌نویی احتمالا با دردسرهایی مواجه شوند.

بع گزارش فرهیختگان، تا پیش از این هواپیمایی وارش به‌واسطه ارتباط مدیرانش با سرمربی تیم ملی پروازهای اختصاصی و چارتر تیم ملی به کشورهای مختلف را هماهنگ می‌کرد اما از آنجا که به دلایل فنی این ایرلاین توانایی لازم برای اعزام ملی‌پوشان به کشور هنگ‌کنگ را نداشته، فدراسیون فوتبال با درخواست از فیفا این موضوع را مطرح کرده است تا فدراسیون جهانی این مشکل را با تهیه بلیت برای ملی‌پوشان ایران در سفر به هنگ‌کنگ حل‌وفصل کند.

این درحالی است که برای تهیه بلیت ملی‌پوشان برای پرواز به هنگ‌کنگ، امیر قلعه‌نویی لیست خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده که در این لیست نامی از احسان حاج صفی و کریم انصاری‌فرد دو ملی‌پوش باسابقه و البته کاپیتان‌های اول و دوم تیم ملی در این لیست دیده نمی‌شود تا مشخص شود این دو بازیکن در پروسه جوانگرایی امیر قلعه‌نویی برای تیم ملی، نفراتی هستند که از فهرست خارج شده تا جای خود را به جوان‌ترها بدهند.

این دو بازیکن در اردوی اخیر تیم ملی در تعطیلات عید و برای دو دیدار برابر ترکمنستان نیز از سوی قلعه‌نویی به تیم ملی دعوت نشده بودند تا این گمانه‌زنی شدت بگیرد که سرمربی تیم ملی دیگر قصد استفاده از این نفرات را ندارد. بااین‌حال به‌خاطر درخشش نسبی حاج‌صفی در بازی‌های اخیر تیم باشگاهی‌اش در یونان انتظار می‌رفت کاپیتان تیم ملی برای اردوهای اخیر تیم ملی در فهرست نهایی قرار بگیرد که تا امروز این امر محقق نشده است.


258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901450

دیگر خبرها

  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود