Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@23:47:41 GMT

قاتل علی اصفهانی بخشیده شد / در ورامین چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۵۲۲۶

قاتل علی اصفهانی بخشیده شد / در ورامین چه گذشت؟

 در آستانه وفات حضرت معصومه(س) با تلاش کار گروه صلح وسازش کانون خادم یاران رضوی «آستان قدس رضوی» با جلب رضایت خانواده مقتول علی اصفهانی، فرد قاتل از چوبه دار نجات یافت.

 در آستانه وفات حضرت معصومه(س) اخت الرضا(ع) با تلاش کارگروه صلح و سازش کانون خادم یاران رضوی «آستان قدس رضوی» (یوسف تاجیک اسماعیلی، حجه الاسلام اسماعیل فیصلی، سید ابراهیم برزده، یدالله محبی وحسین فرجی) و دفتر امام جمعه ورامین با جلب رضایت خانواده مقتول علی اصفهانی، فرد قاتل از چوبه دار نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، سید یدالله حسینی مسئول کانون خادم یاران رضوی شهرستان ورامین در این باره گفت: انجام کارهای فرهنگی و رسیدگی به مشکلات مردم در قالب های مختلف از جمله مواردی است که درصورت نیاز توسط این دفتر صورت خواهد گرفت.

وی با تقدیر از خانواده مقتول  اظهار داشت: این خانواده محترم با این عمل خود نشان دادند چه روح بزرگی دارند و قطعا روح مقتول نیز از این عمل شاد خواهد شد و امید است این فرهنگ را در موارد مشابه شاهد باشیم.

لازم به ذکر است، خانواده محترم مقتول اصفهانی که بابت این عمل خداپسندانه هیچ گونه وجهی را دریافت ننمودند انگیزه خود را معامله با حضرت رضا علیه السلام، دریافت نشان و لباس خادمی آن‌ حضرت عنوان کردند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مقتول قاتل چوبه دار اخبار حوادث قاتل ورامین متهم به قتل جلب رضایت سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت دنیا جهانبخت محمدرضا گلزار بازار آزاد فال سحر قریشی قیمت دلار سارا و نیکا مارال فرجاد مارال فرجاد بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فرار قاتل در «گرمدره»

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از شناسایی و دستگیری قاتل شهروند ۳۷ ساله اهل گرمدره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی اداره مبارزه با جرایم جنائی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ حکمت‌اله شجاعی، اظهار داشت: اوایل دی ماه سال گذشته در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و اعلام درگیری منجر به قتل در یکی از محلات گرمدره و متواری شدن قاتل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در تحقیقات میدانی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، مقتول قصد پیشگیری از دعوای برادرش با قاتل را  داشته که با ایجاد درگیری لظفی و کشیده شدن به دعوا، قاتل با ضربه چاقو این شهروند 37 ساله را به قتل رسانده و متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اطلاع قاتل از فوت مقتول و متواری بودنش، افزود: با انجام اقدامات تخصصی و ویژه پلیسی توسط کارآگاهان پلیس هویت و مخفیگاه قاتل فراری در یکی از محلات شهرستان کرج را شناسایی و تیمی از ماموران زبده به محل مورد نظر اعزام شدند.

شجاعی، تصریح کرد: در نهایت قاتل فراری 5 ماه پس از وقوع جنایت در مخفیگاهش در یک عملیات ضربتی و هماهنگ پلیسی دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه قاتل انگیزه خود از وقوع این جنایت را اختلافات قبلی با برادر مقتول عنوان کرده، گفت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قاتل: زنم را به خاطر پدر زنم کشتم!
  • تشریح برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان/ نصف جهان رنگ و بوی رضوی به خود می‌گیرد
  • تشریح برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان/ نصف جهان رنگ و بوی ضوی به خود می‌گیرد
  • برگزاری یک هزار برنامه به مناسبت دهه کرامت در اصفهان
  • فعالیت ۳۰هزار خادم‌یار رضوی در ۱۹حوزه تخصصی فرهنگی و اقتصادی
  • رهایی از اعدام به واسطه حضور خادم‌یاران رضوی
  • پایان فرار قاتل در «گرمدره»
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • معلمان خادم‌یار رضوی در اردبیل تجلیل شدند
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود