Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش لرستان برگ زرینی در تاریخ ورزش این مرزوبوم خواهد بود.

به گزارش  برنا؛  دکتر سید حمید سجادی امروز ۲۲ آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سد حوضیان یک فضای زیبا برخواسته از طبیعت فضای مناسب برای ورزش‌های آبی و قایقرانی هست.

وی با بیان اینکه در سد حوضیان الیگودرز چند روز پیش تیم ملی قایقرانی اینجا اردو داشته‌اند، افزود: استفاده از منابع دولتی روند کار را یک مقدار محدود می‌کند و در تکمیل پروژه‌ها نیازمند زمان و وقت خواهیم شد بنابراین در بخش پروژه‌ها راه مناسب این است که از طریق مشارکت‌های مردمی کمک بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: این راهی است که الآن در دنیا طی می‌شود و بخش مهمی از رسالت ورزش منهای زیرساخت‌ها که همه‌جا زیرساخت‌ها وظیفه دولت و حاکمیت هست مردم به کمک ورزش می‌آیند و به‌صورت خودجوش کمک می‌کنند.

دکتر سجادی اضافه کرد: خیلی از کشورهای موفق در المپیک را سراغ دارم کمیته‌های المپیک آن‌ها بودجه دولتی ندارند خیلی از بخش‌های ورزشی آن‌ها که ما از منابع دولت برای آن استفاده می‌کنیم خود مردم کمک می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ما خیرین را در مدرسه‌سازی، مسجد سازی، بهداشت درمان و بیمارستان داریم و به همین دلیل هم کارگروه تشکیل داده‌ام هم مشاورینی در امور اقتصادی دعوت به همکاری کردم به‌زودی شورای اقتصادی ما شکل خواهد گرفت.

دکتر سجادی اظهار کرد: مباحث اندیشه‌ورزی در مباحث اقتصاد ورزش را شروع خواهیم کرد در دو حوزه، اندیشه ورزی در حوزه جوانان و اندیشه ورزی در حوزه ورزش و مباحث اقتصادی و مشارکت‌های مردمی که در دستور کار هست و در چند روز آینده جلسه آن را تشکیل خواهیم داد.

وی تصریح کرد: کی از ویژگی‌های سفر به استان‌ها این است که از نزدیک ظرفیت‌های هر استان، چالش‌ها، نواقص و کمبودهای آن‌ها را شناسایی و در راستای رفع آن‌ها تصمیماتی گرفته می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: اهمیت دادن به مقوله ورزش بانوان یکی از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان است که مورد تأکید رئیس‌جمهور قرارگرفته است.

سجادی تأکید کرد: با گذشت بیش از چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ما باید تلاش کنیم که ورزش بانوان را مستقل و خودکفا کنیم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم که سایت قایقرانی را در سد حوضیان الیگودرز راه‌اندازی کنیم تا تیم ملی قایقرانی کشور بتواند از این ظرفیت مناسب با تدابیر فنی استفاده کند.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: ورزش لرستان برگ زرینی در تاریخ ورزش این مرزوبوم خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طبیعت تیم ملی ورزش و جوانان دولت المپیک بودجه مسجد درمان بیمارستان اقتصاد وزارت ورزش و جوانان انقلاب اسلامی ورزش لرستان وزیر ورزش حمید سجادی برگ زرین شورای اقتصاد وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سردار صفارزاده در بهشت حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد.

‌در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، غفور کارگری رییس و سید محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و جمع دیگری از مدیران ورزشی و فرهنگی حضور داشتند و با قرائت فاتحه یاد و نام این مدیر ارزشمند را گرامی داشتند.

وزیر ورزش و جوانان پیش از حضور در این مراسم، به زیارت آستان قدس حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت رفت.

کد خبر 6089255

دیگر خبرها

  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی