Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در واکنش به تصمیم بازیکنان تیمش برای تعطیلی تمرین توضیحاتی ارائه کرد.

فراز کمالوند، سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکه بازیکنان تیمش اعلام کرده‌اند به دلیل پرداخت نشدن مطالبات نمی‌خواهند تمرینات را برگزار کنند، گفتگویی انجام داد.

به گزارش طرفداری، کمالوند در گفتگو با فارس اظهار داشت:

امروز بازیکنان بزرگتر تیم با من جلسه‌ای برگزار کردند و این موضوع را به من گفتند و متأسفانه این شرایط در مسجدسلیمان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال من هم برای چهار هفته به آنها قول داده بودم که بازی کنند تا باشگاه پول‌شان را بدهد اما باز هم مطالبات آنها پرداخت نشد.

وی افزود:‌

من در این زمینه نمی‌خواهم ورود کنم چون من مسئولیت فنی تیم را دارم و وظیفه‌ام بود که آن را به باشگاه منتقل کنم. در هر صورت بازیکنان حق دارند، من حامی آنها هستم، آنها زن و بچه دارند و من نمی‌توانم حق‌شان را نادیده بگیرم. اکثر تیم‌ها به بازیکنان‌شان پول داده‌اند و واقعاً بازیکنان مسجدسلیمان قراردادهای آنچنانی ندارند و همینکه دستمزدهای حداقلی هم به آنها ندهیم درست نیست.

سرمربی نفت مسجدسلیمان  ادامه داد:

تا جایی که من می‌دانم آقای پاکدل فرماندار استان و آقای ورناصری نماینده مجلس برای تأمین اعتبارات باشگاه تلاش‌های زیادی کرده‌اند اما به نظر می‌رسد در سطح استان برخی مدیران نمی‌خواهند که مشکلات مسجدسلیمان کم شود و دنبال این هستند که این تیم از هم بپاشد. با این شرایط اوضاع خراب است و واقعاً این باشگاه مثل یک بچه سرراهی است که نمی‌گذارند سرپا شود. در شهری که اگر 5 متر زمینش را بکنند نفت بیرون می‌زند و در حالیکه این شهر روی گنج خوابیده اما کاری می‌کنند که تنها دل‌خوشی مردم این شهر که همان فوتبال است، گرفته شود. من هر کاری که در توانم بود انجام داده‌ام و دیگر کاری از دستم برنمی‌آید. بازیکنان هم قسم شده‌اند که مقابل آلومینیوم بازی نکنند و من می‌دانم که مسئولان باشگاه در تلاشند که مشکل حل شود.

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! حکم مارک ویلموتس در دادگاه CAS شکسته شد! / غیر رسمی نماینده مجلس: چرا اسكوچیچ با موضوعات بدتر از طارمی، برخورد نكرد؟ کارلوس کی روش: بازیکن آنگولا به من فحاشی کرد/ او به دنیا نیامده بود، من مربی بودم پیام دنی آلوز به هواداران بارسلونا: 5 سال تلاش کردم و حالا به خانه برمی گردم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!

به گزارش ورزش سه، حسن‌زاده که یکی از مردهای مطمئن شمسایی است و در ضربات پنالتی با خونسردی ماموریتش را انجام داد بعد از سوت بازی و دقایق کوتاهی که ملی‌پوشان شادیشان را با هواداران حاضر در استادیوم و عکاسان شریک شدند آنها را جمع کرد و گفت: جشن همینجا تمام می‌شود و باید روی بازی بعد با تایلند تمرکز‌ کنیم.

حسن‌زاده که با صدای بلند بازیکنان را خطاب قرار داد ادامه داد: ما باید نمایش بهتری داشته باشیم، باید قوی‌تر بازی کنیم که جای حرف و حدیثی نماند، ما یک تیم هستیم که برای شادی مردم می‌جنگیم، اینجا هستیم چون ماموریت ما قهرمانی است.

بازیکنان با فریاد «یا زهرا» با او همراهی کردند.

دیگر خبرها

  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان