Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراز کمالوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه بازیکنان تیمش اعلام کرده‌اند به دلیل پرداخت نشدن مطالبات نمی‌خواهند تمرینات را برگزار کنند، اظهار داشت: امروز بازیکنان بزرگتر تیم با من جلسه‌ای برگزار کردند و این موضوع را به من گفتند و متأسفانه این شرایط در مسجدسلیمان وجود دارد. به هر حال من هم برای چهار هفته به آنها قول داده بودم که بازی کنند تا باشگاه پول‌شان را بدهد اما باز هم مطالبات آنها پرداخت نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:‌ من در این زمینه نمی‌خواهم ورود کنم چون من مسئولیت فنی تیم را دارم و وظیفه‌ام بود که آن را به باشگاه منتقل کنم. در هر صورت بازیکنان حق دارند، من حامی آنها هستم، آنها زن و بچه دارند و من نمی‌توانم حق‌شان را نادیده بگیرم. اکثر تیم‌ها به بازیکنان‌شان پول داده‌اند و واقعاً بازیکنان مسجدسلیمان قراردادهای آنچنانی ندارند و همینکه دستمزدهای حداقلی هم به آنها ندهیم درست نیست.

سرمربی نفت مسجدسلیمان  ادامه داد: تا جایی که من می‌دانم آقای پاکدل فرماندار استان و آقای ورناصری نماینده مجلس برای تأمین اعتبارات باشگاه تلاش‌های زیادی کرده‌اند اما به نظر می‌رسد در سطح استان برخی مدیران نمی‌خواهند که مشکلات مسجدسلیمان کم شود و دنبال این هستند که این تیم از هم بپاشد. با این شرایط اوضاع خراب است و واقعاً این باشگاه مثل یک بچه سرراهی است که نمی‌گذارند سرپا شود. در شهری که اگر ۵ متر زمینش را بکنند نفت بیرون می‌زند و در حالیکه این شهر روی گنج خوابیده اما کاری می‌کنند که تنها دل‌خوشی مردم این شهر که همان فوتبال است، گرفته شود. من هر کاری که در توانم بود انجام داده‌ام و دیگر کاری از دستم برنمی‌آید. بازیکنان هم قسم شده‌اند که مقابل آلومینیوم بازی نکنند و من می‌دانم که مسئولان باشگاه در تلاشند که مشکل حل شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نفت فراز کمالوند نفت مسجد سلیمان سرمربی نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان

(تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان

دیگر خبرها

  • آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • کردستان، مهد هنر نازک کاری
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • (تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان