Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا آیت‌الله مصطفی محامی روز شنبه در نخستین همایش نماز سپاه سلمان استان با اشاره به برنامه‌ریزی ویژه دشمن و شبیخون فرهنگی، بر اهمیت توجه به امور زیربنایی تاکید کرد و اظهار داشت: بر اساس آیات و روایات نماز مهم‌ترین و زیربنایی‌ترین کار در عرصه فرهنگی است.

وی بیان کرد: در صورت قبولی نماز بر سایر اعمال هم رسیدگی می‌شود اما اگر نماز رد شد سایر اعمال نیز چشمگیر نخواهد بود زیرا پایه و اساس کار خراب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: نماز ستون و خیمه دین است و اگر جامعه‌ای بخواهد اسلامی باشد نشانه آن برپایی نماز است.

نماینده مقام معم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان ادامه داد: نماز نردبان عروج است و هر رشدی با برپایی نماز میسر خواهد بود که باید به جایگاه و اهمیت نماز توجه ویژه داشت.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خواستار تلاش برای گسترش فرهنگ اقامه نماز آن هم با رعایت آداب آن شد و افزود: نماز بدون حضور قلب موثر نیست و مانع انجام منکر نخواهد بود و باید در حین اقامه این فریضه واجب به مفاهیم توجه داشته و احساس کنیم که با خداوند حرف می‌زنیم و خضوع و خشوع را رعایت کنیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: پرداختن به امور معرفتی و محتوایی برای نهادینه کردن فرهنگ نماز مهم است زیرا در صورت دانستن و آگاهی لازم خود فرد مشتاق نماز خواندن خواهد بود.

وی با تاکید بر بیان تجربیات افراد موفق در عرصه نماز برای سایر افراد ادامه داد: باید برای مردمی کردن اینگونه فعالیت‌ها تلاش کرده و مراسم‌ ویژه آن نیز به صورت مردمی برگزار شود که در این صورت عامل گسترش کار خواهد بود.

آیت الله محامی خاطر نشان کرد: باید با عمل خود دعوت کننده مردم به نماز باشیم که ارائه الگوی عملی باعث پذیرش دیگران خواهد شد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان مصطفی محامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان مصطفی محامی سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان مصطفی محامی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید فضایی ایجاد شود تا بتوان مسئله حجاب و فرهنگ عفاف را از سطح مدارس و دبیرستان‌ها در دل و ذهن دختران عزیز دبیرستانی نهادینه شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با شورای معاونین و رؤسای نواحی آموزش و پرورش استان که به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی برگزار شد، اظهارداشت: یکی از تکالیف بزرگ آموزش و پرورش در استان این است که جریان تعلیم و تربیت به صورت همزمان مدیریت شود. امروزه اگرچه برنامه‌هایی با اهمیت و مؤثر در دستورکار قرار می‌گیرد اما هنوز هم این ظرفیت وجود دارد که به‌موازات رویکردهای آموزشی، در عرصه پرورش و تربیت نیز اقداماتی انجام شود که جامعه مخاطب آن به طور مستقیم، متوجه فرزندان دلبند ما در مدارس باشد.

وی افزود: این یک حقیقت است که تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود. بر همین اساس، توجه کنید در فرآیند گزینش آموزش و پرورش عناصری برگزیده شوند که جوان، متدین، توانمند و دلسوز نسل آینده ساز این کشور باشند زیرا اینها عهده‎دار تربیت فرزندان مردم هستند. علاوه بر این، در فرآیند گزینش باید به موضوع بازنشستگی دبیران و فرهنگیان نیز توجه ویژه صورت بگیرد تا چالش‌هایی همچون کمبود معلم در مدارس، دوباره تکرار نشود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: یکی از عرصه‌هایی که باید از سطح آموزش و پرورش موردتوجه قرار بگیرد، مسئله حجاب است. باید فضایی ایجاد شود تا بتوان مسئله حجاب و فرهنگ عفاف را از سطح مدارس و دبیرستان‌ها در دل و ذهن دختران عزیز دبیرستانی نهادینه شود. این‌ها آینده‌ساز کشور و امانت مردم هستند بنابراین با مزج اجتماعی و منطق تبیین، می‌توان حجاب را به صورت ایجابی از سطح دبیرستان‌ها فرهنگ‌سازی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت