Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:40:04 GMT

سرپرست معاونت سیاسی استانداری گلستان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۵۵۱۴

ایسنا/گلستان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با حضور استاندار معرفی شد.

در جلسه ای که امروز شنبه ۲۲ آبان به ریاست استاندار برگزار شد، از احسان مکتبی در جایگاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و امیر محمدپور در جایگاه مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گلستان گفت: به دلیل اتمام مأموریت دکتر مکتبی با بررسی های صورت گرفته و از بین گزینه های اصلح، «سیدعلی مهاجر» انتخاب شده است.

علی محمد زنگانه یادآور شد: سیدعلی مهاجر به عنوان سرپرست این معاونت حساس از نیروهای توانمند، جهادی، انقلابی و مشرف به مسائل استان است که امیدواریم بتوانند در راستای پیشرفت استان گام های موثری بردارد و انتظار می رود تحولی در حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی ایجاد کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، زنگانه بیان کرد: زحمات و پیگیری های آقای محمدپور در عرصه بازرسی استان شایسته تقدیر است و به دلیل تصمیم به بازگشت ایشان، از ظرفیت «هانی محمدی» در سمت سرپرستی اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استفاده خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون منصوب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون منصوب کرد.

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

 

در حکم رئیس فدراسیون والیبال برای امیرحسین منظمی آمده است: «احتراماً؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نایب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد