Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رقابت‌های پاورلیفتینگ با لوازم در استاوانگر نروژ برای ورزشکاران کشورمان در حالی به پایان رسید که روز گذشته (جمعه) ۳  نماینده ایران روی تخته رفتند.

در دسته ۱۰۵ کیلوگرم که ۲۰ شرکت‌کننده حاضر بودند، مصطفی یزدانی کچوئی با رکورد ۳۱۵ کیلوگرم در اسکوات، ۱۹۵ کیلوگرم در پرس سینه و ۳۵۵ کیلوگرم در ددلیفت و مجموع ۸۶۵ کیلوگرم عنوان نهمی وزن خود را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مهرداد اکبری دیگر نماینده ایران در این وزن با رکورد ۲۹۵ کیلوگرم در اسکوات، ۱۹۰ کیلوگرم در پرس سینه و ۲۹۰ کیلوگرم در ددلیفت و مجموع ۷۷۵ کیلوگرم در مجموع به مقام دوازدهم دست یافت.

در دسته ۱۲۰ کیلوگرم پیمان نژادی با ۳۳۰ کیلو در اسکوات، ۲۴۵ کیلوگرم در پرس سینه و ۳۰۵ کیلوگرم در ددلیفت و مجموع ۸۸۰ کیلوگرم عنوان پانزدهم را در دسته وزنی خود به دست آورد. در این دسته نیز شانزده ورزشکار به رقابت پرداختند.

همچنین مصطفی یزدانی با رکورد ۳۵۵ کیلوگرم در ددلیفت، رکورد جدیدی برای قاره آسیا ثبت کرد. این ورزشکار همچنین در رقابت‌های جهانی به عنوان یکی از داوران بین المللی به قضاوت پرداخت.

گفتنی است؛ جواد جوادیفر و جعفر پیرنیا نیز به عنوان داور در رقابت‌های جهانی نروژ به قضاوت پرداختند.

بیشتر بخوانید

واکنش نصیرزاده به بازنگشتن ۲ ورزشکار پرورش اندام به ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بدنسازی و پرورش اندام اخبار ورزشی کیلوگرم در ددلیفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پایان مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی‌حسینی امتیاز ۱۹۲۶ را کسب کرده بود و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو بانوان ایران در بخش تیمی با امتیاز ۱۸۹۸ بود که در مسابقات جهانی ترکیه برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد بانوان ایران را ۲۸ امتیاز ارتقا ببخشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد