Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم نوروزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: با یاری خداوند متعال و پیگیری‌های مردم شریف روستای «شیرین‌آباد» و مجموعه قرارگاه، پروژه خط انتقال آب شرب این روستا به طول ۱۱ کیلومتر، با انتقال لوله‌ها به این روستا آغاز شد.

نوروزی افزود: امید است بحث آب شرب این روستا که سالیان متمادی است باعث رنجش مردم و ایجاد مشکلات بسیاری از جمله افزایش مهاجرت از روستا به شهر و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. شده است، با همت اهالی محترم، اداره آبفا و قرارگاه پیشرفت و آبادانی در کمترین زمان ممکن حل و فصل شود.

۱۹ روستای گلستان در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه از آب شرب برخوردار شدند

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان گفت: با تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی توسط سپاه و با همکاری آب و فاضلاب استان ۱۹ روستا در گلستان از نعمت آب شرب برخوردار شدند.

نوروزی اظهار کرد: دغدغه مقام‌معظم رهبری توجه به مناطق روستایی و جلوگیری از کوچ روستائیان در دیدار با مسوولان لشکری و کشوری بود و بر این مبنا در سال ۱۳۹۵ قرارگاه پیشرفت و آبادانی توسط سپاه تشکیل شد.

وی تصریح کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی با محوریت محرومیت‌زدایی و در راستای فعالیت‌های جهادی برمبنای گفتمان تمدن نوین اسلامی و تلاش در رفع موانع و برداشتن گام‌های موثر برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی تشکیل شد.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر رفع محرومیت در روستاهای استان خاطرنشان کرد: در این راستا هفت دهستان به قرارگاه پیشرفت و آبادانی برای رفع محرومیت معرفی شد که از این‌ تعداد عملیات اجرایی در سه دهستان «مراوه‌تپه»، «زرین‌ل» و «کرند» با ۶۱ روستا از سال ۱۳۹۶ آغاز شد.

وی ادامه داد: در این دهستان‌ها پنج عرصه شامل فرهنگی اجتماعی با محوریت تربیت اسلامی بومی و رشد و تعالی معلمان و دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی، عرصه اشتغال با محوریت اشتغال پایدار و تولید غذای سالم، عرصه سلامت با محوریت سبک زندگی اسلامی و عرصه زیرساخت‌ها با محوریت تامین آب شرب و معماری ایرانی اسلامی فعالیت می‌کند.

نوروزی گفت: شعار محوری این قرارگاه از مردم با مردم و برای مردم بوده و تلاش داریم با نظر و اولویت مردم و مشارکت آنها با سبک کار جهاد سازندگی در زمان هشت سال دفاع مقدس اقدامات لازم را با اولویت اصلی محرومیت‌زدایی انجام دهیم‌.

وی بیان کرد: فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در روستاهای هدف در دو بخش ماموریتی و اقتضایی بوده و توانستیم در مدت پنج سال با همکاری نهادهای سازمانی و دولتی و مشارکت مردم خدمات خوبی را ارائه دهیم.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز کرد: در بخش اقتضایی در حادثه وقوع سیل به مدت سه ماه در گمیشان و بندرترکمن فعالیت‌هایی مانند لایروبی کانال‌ها، ایجاد و حفر کانال و دیگر اقدامات انجام شد و در زمان شیوع بیماری کرونا نیز با تشکیل کمیته سلامت توسط خیرین و مردم اقدامات خوبی انجام شده است.

* قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا از زمان شیوع کرونا تاکنون ۱۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد

وی بیان کرد: در عرصه فرهنگی ۱۲ باب خانه مسکونی با مشارکت مردم‌ احداث، در عرصه تعلیم و تربیت چندین‌مدرسه بازسازی و تعمیر شد و در عرصه اشتغال اقدامات خوبی در راستای توانمندسازی کشاورزان و دامداران انجام شده است.

نوروزی خاطرنشان کرد: در زمان شیوع کرونا در استان قرارگاه پیشرفت و آبادانی تاکنون ۱۲ هزار بسته معیشتی و ۲۱۰ هزار بسته بهداشتی و ماسک را در سطح استان توزیع کرده است.

وی گفت: در عرصه زیرساخت‌ها اولویت این قرارگاه تامین آب شرب در روستاها بوده که تاکنون توانستیم با همکاری آب و فاضلاب استان به ۱۹ روستا آب شرب پایدار برسانیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روستا آب شرب استان گلستان مقام معظم رهبری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛فرماندار بویین میاندشت با اشاره به اینکه پوشش اینترنت وتلفن همراه در روستا‌های حاشیه محور‌های مواصلاتی شهرستان بویژه روستا‌هایی درنواحی کوهستانی قرار گرفته بودند نامطلوب بود گفت:در راستای حل مشکل و پاسخ به مطالبه دوساله مردم، پیگیری مشکل در دستور کار قرار گرفت وخوشبختانه در بسیاری از روستا‌ها با ساخت ایستگاه مخابراتی معضل برطرف شد.
رضاعلی معصومی افزود:ایستگاه مخابراتی احمد آباد –جوزار یکی از مهمترین ایستگاه‌های مخابراتی است که در مرتفع‌ترین نقطه ازگردنه احمدآباد (واقع در مسیر بویین میاندشت به خوانسار) در حال ساخت می‌باشدکه با راه اندازی آن پوشش تلفن همراه و اینترنت برای روستا‌هایی که در نقاط ناهموار و کوهستانی واقع شده اند، مطلوب‌تر خواهد شد.
وی با بیان اینکه این ایستگاه از شهرستان‌های گلپایگان، خوانسار، فریدن وبویین میاندشت سیگنال دریافت می‌کنداضافه کرد:با توجه به اینکه ساخت مسیر دسترسی ایستگاه بسیارسخت و طولانی است، میزان هزینه ساخت ایستگاه بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • حیات دوباره در «کوشه سفلی»/ قصه پر غصه‌ای که به شادی ختم شد
  • شیرین مثل «شکرستان»/ پویانمایی که ۱۸ ساله شد
  • روستای "سویرو" بانه شهری برای لک‌لک‌ها
  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت