Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@23:51:10 GMT

۴ فوتی و ۲ مصدوم حاصل تصادف رانندگی در محور داراب- فسا

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۵۸۶۴

۴ فوتی و ۲ مصدوم حاصل تصادف رانندگی در محور داراب- فسا

هادی کشاورز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعاتی قبل طی تماس با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ یک مورد تصادف دلخراش دو خودروی سواری پراید با لیفان در حوالی کارخانه سیمان به این مرکز اعلام شد.

وی افزود: افزود: بر اساس اعلام منابع محلی مبنی بر تعداد زیاد مصدومین و وخامت حآل نان، سه دستگاه آمبولانس به همراه امدادگران هلال احمر و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اورژانس داراب تصریح کرد: به دلیل شدت بالای حادثه چهارنفر از سرنشینان خودروها در دم فوت و دو نفر دیگر پس از رهاسازی و انجام اقدامات درمانی لازم، توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵، برای دریافت درمان تکمیلی به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب منتقل شدند.

کد خبر 5350902

منبع: مهر

کلیدواژه: داراب سانحه تصادف اورژانس فارس ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه گرگان واکسن کرونا اردبیل بارش باران سیستان و بلوچستان شیوع کرونا مراسم تودیع و معارفه عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم

آفتاب‌‌نیوز :

حمید قویدل روز یکشنبه اظهار کرد: صبح امروز در پی وقوع یک فقره تصادف، امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان کوثر به محل حادثه در ۱۴ کیلومتری محور خلخال - سرچم اعزام شدند.

به گزارش هلال احمر اردبیل، وی اظهار کرد: در این حادثه بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو دنا با یک دستگاه پراید، ۲ نفر جان باخته و هشت نفر مصدوم شده بودند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه نجاتگران هلال احمر ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند، بیان کرد: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ همواره آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

استان اردبیل ۵۰ هزار امدادگر آموزش‌دیده برای بکارگیری در حوادث احتمالی غیرمترقبه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم
  • واژگونی تیبا در محور مورچه‌خورت ۴ مصدوم و یک فوتی داشت
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • واژگونی تیبا در محور مورچه خورت با ۵ فوتی و مصدوم