Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شنبه شب روابط عمومی شهرداری قم، ارتقای فرهنگ شهروندی در ابعاد مختلف از اهداف روز قم است، و در بین قالب‌های مختلف هنری اجرای نمایش‌های خیابانی مانند نمایش مردان بلند قامت با توجه به عینیت داشتن و جذاب بودن در میان شهروندان اثرگذاری بیشتری دارد.

گزارش حاکیست: شهرداری قم به همین منظور، نمایش‌های خیابانی مردان بلند قامت را با هدف ترویج فرهنگ شهروندی در حوزه قوانین راهنمایی و رانندگی از ابتدای آبان‌ماه جاری در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش می‌افزاید: در قالب این نمایش‌های خیابانی مباحث و موضوع‌های مهمی مانند توقف در پشت چراغ‌قرمز، بستن کمربند ایمنی، توجه به ایستادن خودروها در پشت خط عابر پیاده، تذکر به استفاده نکردن از تلفن همراه در حین رانندگی، رعایت سرعت ایمن، جلوگیری از عجله و شتاب‌زدگی در زمان رانندگی، توسط مردان بلند قامت در اَشکال مختلف هنری به شهروندان منتقل می‌شود.

همچنین طراحی و کارگردانی نمایش‌های خیابانی با هدف گرامیداشت روز قم با مصطفی فرخی یزدی است و بازیگران خوش‌ذوقی مانند محمدرضا روشنایی، معین حیدری، محمدرضا عمویی و محمدجواد زیادی در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

بر اساس این گزارش، طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده، نمایش‌های خیابانی مردان بلند قامت در بیش از ۳۰ نقطه و تقاطع شهری قم از ابتدای آبان ماه جاری در حال برگزاری است و تداوم اجرای این قبیل برنامه‌ها می‌تواند در بهبود و توسعه فرهنگ شهروندی بسیار مفید باشد.

 این کار خیابانی با حضور هنرمندان انجمن نمایشی استان و با همکاری سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم آغاز شده و تا ۲۳ آبانماه ادامه دارد.

مطابق مصوبه سال ۹۷ شورای فرهنگ عمومی قم،  بیست‌وسوم ربیع الاول سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم به عنوان روز قم نامگذاری شده است‌.

برچسب‌ها شهرداری قم قم تئاتر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری قم قم تئاتر شهرداری قم قم تئاتر نمایش های خیابانی مردان بلند قامت شهرداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۵۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: صبح امروز در محور نقده - پیرانشهر (پست دوآب)واژگونی پراید گزارش شد.

 حمید محبوبی افزود: امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی جلدیان پیرانشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدومین انجام و مصدومین حادثه به مرکز درمانی اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • 3 کشته در سانحه رانندگی محور صوفیان شبستر
  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر
  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • کنایه عجیب خیابانی به چهار تیم مدعی!
  • ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی در گرو حمایت‌های ارزی
  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • میدل ایست آی: اسرائیل قصد دارد مانع خروج مردان از رفح شود
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم