Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر گرگان شامگاه شنبه با حضور اعضای شورا و شهردار و مدیران شهرداری گرگان برگزار شد.

در این جلسه عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به افزایش لوایح برگشت خورده از کمیته انطباق فرمانداری گرگان گفت: این موضوع برای توسعه شهر گرگان نگران کننده است.

حمیدرضا آقاملایی توضیح داد: در چند ماه اخیر تعداد لوایح و مصوبات این شورا که در کمیته انطباق رد شده بسیار افزایش یافته است و ضرورت دارد که رئیس شورا و مدیران شهرداری در این خصوص جلسات تعاملی با فرماندار و دیگر اعضای شورای شهر داشته باشند تا این موضوع برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: استمرار این روند توسعه شهر را با مشکل روبرو خواهد کرد.

آقاملایی همچنین در خصوص لایحه قرارداد رانندگان استیجاری که در صحن شورا حضور یافته بودند هم بیان کرد: باید رویه ای اتخاذ شود تا حقوق و دستمزد مکفی به رانندگان استیجاری پردخت شود.

همچنین ناصر گرزین، دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به قرار داشتن در ماه‌های پایانی سال از شهردار گرگان خواست از همه ظرفیت ها برای تحقق بودجه استفاده کند.

وی ادامه داد: در سال گذشته بودجه ۶۰۰ میلیارد تومان بود که بیش از این عدد محقق شد و شاهد افزایش ۲۰ درصدی بودجه بودیم.

در این جلسه همچنین مقرر شد شهرداری گرگان مبلغ ۱۵ میلیون تومان به جشنواره نغمه های شعرای اهل سنت به مناسبت بزرگداشت روز گرگان پرداخت کند.

حجت مقسم، سخنگوی شورا اسلامی شهر گرگان هم در نطق پیش از دستور خود بر افزایش نظارت اعضای شورا بر عملکرد مجموعه شهرداری تاکید کرد و گفت: اعضای شورای ششم با شعار شفافیت و خدمت وارد پارلمان شهری شدند و باید هرچه سریعتر راهبرد و هدف اصلی خود را برای اعتلای بیشتر گرگان ترسیم و برای تحقق آن تلاش کنند.

کد خبر 5350918

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان شهرداری گرگان شورای شهر گرگان حمیدرضا آقاملایی فرمانداری گرگان ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه گرگان واکسن کرونا اردبیل بارش باران سیستان و بلوچستان مراسم تودیع و معارفه شیوع کرونا عکس استانها اسلامی شهر گرگان اعضای شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون فنی عمرانی شهردار تهران امروز  سه شنبه ۱۱ اردیبهشت درباره طرح‌های امتداد یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری به اعضای شورای شهر تهران گزارش می‌دهد.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ، امروز در دویست سی و دومین جلسه شورا، خرانه دار شورای اسلامی شهر تهران درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲، گزارش خواهد داد و در ادامه از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران رونمایی خواهد شد.

علیرضا نادعلی افزود: نطق پیش از دستور ناصر امانی عضو شورای شهر تهران درباره محله جوادیه در منطقه ۱۶ شهرداری تهران هم قرائت خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی یک فوریت لایحه معرفی چهار نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و یک فوریت طرح اصلاحیه ماده ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه و باسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده خدمات آب و فاضلاب در دستور کار جلسه امروز شورای شهر قرار دارد.

علیرضا نادعلی افزود: لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و همچنین لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران هم در نشست شورا بررسی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری