Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید محمد مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی عصر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، انتصاب محمدرضا نوایی لواسانی را به‌عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش زمینه‌ساز تحولی بزرگی در حوزه سرمایه‌گذاری جزیره عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از خدمات شایسته جعفر آهنگران در دوره مدیریت خود، گفت: ایشان مدیری باتجربه و آشنا به مناطق آزاد هستند و از تجربیاتشان در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد استفاده خواهیم کرد.

محمد در ادامه با تبریک به محمدرضا نوایی لواسانی به‌عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، اظهار داشت: ایشان از سوابق ارزشمندی در عرصه‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری، اشتغالزایی و مگاپروژه‌ها دارند و سبب ایجاد تحول در بخش سرمایه‌گذاری کیش خواهد شد.

مشاور رئیس‌جمهور در خصوص شاخص‌ها و راهبردهای استراژی برای ارزیابی عملکرد مدیران، گفت: پس از تبیین شاخص‌ها و استراتژی‌ها در قالب برنامه‌ریزی‌های بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت، عملکرد مدیران مناطق آزاد ارزیابی می‌شود.

وی با بیان این که مناطق آزاد کشور با هدف سرمایه‌گذاری، اشتغالزایی، ‌تولید و حل مسائل سرزمین اصلی تاسیس شدند، افزود: در چند سال گذشته با ارزیابی‌هایی که انجام شده است در این زمینه از کمترین شاخص‌ها برخوردار بودیم.

سعید محمد با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول در مناطق آزاد، افزود: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود نسبت به اجرای طرح تحول در مناطق آزاد اقدام شود.

به گفته وی، با بهره‌گیری از شاخص‌ها، برنامه‌ریزی دقیق و دیپلماسی می‌توانیم  نوع عملکرد مدیران را مورد ارزیابی قرار دهیم.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی از تکمیل سامانه شفافیت خبر داد و خاطرنشان ساخت: سامانه شفافیت با هفت خدمت رونمایی شد و هم‌اکنون پس از تکمیل با ۱۶ خدمت در دسترس اقشار مختلف جامعه قرار گرفته است.

محمد در این مراسم با بیان این که در سفر گذشته مشکلات و موضوعاتی که از سوی عموم مردم جزیره مطرح شد مورد بررسی قرار گرفته و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سفر آینده گزارشی جامع در راستای حل مشکلات بومیان و مردم این منطقه ارائه خواهیم کرد.

به گزارش فارس، در آئین تکریم و معارفه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا نوایی لواسانی سرپرست جدید، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، هیأت همراه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، جعفر آهنگران مدیرعامل وقت سازمان، ادارات، نهادها، شرکت‌های تابعه و برخی از ساکنان جزیره کیش حضور داشتند.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: مناطق آزاد سرمایه گذاری رئیس جمهور کیش سعید محمد سازمان منطقه آزاد کیش شورایعالی مناطق آزاد عملکرد مدیران سرمایه گذاری شاخص ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۶۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در دومین روز از نمایشگاه اقتصادی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران اکسپو ۲۰۲۴، با حضور نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، برترین‌های مناطق آزاد ایران در حوزه سرمایه‌گذاری و صادرات تعیین و تقدیر شدند.

بر همین اساس منطقه آزاد اروند در هر دو حوزه، صاحب عنوان برتر شد.
پس از انتخاب شرکت کربور سیلیسیم به عنوان صادر کننده برتر این منطقه، عنوان سرمایه‌گذار برتر نیز به شرکت پارس اروند رسید.

بدین ترتیب از سوی نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، از آقای وحید فاطمی‌زاده مدیریت شرکت پارس اروند به عنوان سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد.
شرکت پارس اروند الکتریک فعالیت خود را از سال ۱۳۶۸ در دو شهر آبادان و تهران آغاز و کار خود را با شرکت CIE( کارخانه) و بنیان صنعت اوپاتان (دفتر اصلی) گسترش داده است.

این شرکت در شهرک صنعتی آبادان واقع در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند بنا نهاده شده است و با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه برق صنعتی و روشنایی، یکی از پیشگامان و نامداران این عرصه به حساب می آید که تولیدات خود را با دو برند سی آی ای و پارس اروند در تولید فیوزهای مینیاتوری، محافظ جان، کنتاکتور، پروژکتور، چراغ، پنل، لامپ، ریسه، سنسور و تایمر عرضه می‌کند.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • پیش‌نیازهای تحقق شعار سال در مناطق آزاد
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد