Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:08:45 GMT

نگاه تیم فوتبال رزکان البرز به لیگ دسته یک کشور است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۶۰۷۵

نگاه تیم فوتبال رزکان البرز به لیگ دسته یک کشور است

فرشاد فلاحت زاده عصر شنبه در نشستی با خبرنگاران افزود: در واقع هدف مان این است که یادگاری برای جوانان این استان با صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور از خود برجای گذاریم، برای جوانانی که حق شان بوده و هست اما به این حق نرسیده اند.

وی در ادامه  به بازی روز دوشنبه جاری  این تیم با ایران جوان بوشهر که در هفته نخست رقابت های لیگ دسته ۲ کشور که به میزبانی شهدای رزکان البرز برگزار می شود، اشاره کرد و گفت:

با وجود اینکه از این تیم شناخت نسبی داریم اما در مجموع می توان گفت که بازی سختی در پیش  رو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فلاحت زاده ادامه داد: به منظور آمادگی برای شرکت در این دوره از رقابت ها چندین بازی تدارکاتی برگزار شد  که با موفقیت تمام این بازی ها را به پایان رساندیم.

مدیر عامل باشگاه شهدای رزکان البرز نیز در این نشست گفت: هدف ما به جز قهرمانی هیچ چیز نیست و به تک تک بازیکنان نیز گفته ایم که افکار خود را فقط به سمت قهرمانی سوق بدهند.

حمید کریمی افزود: انتظار ما از بازیکنان این بوده و هست که فعل خواستن، توانستن و قهرمان شدن را در جان و روح خود نگه دارند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حتی یک ریال کمک مالی از سوی مسوولان بخش ورزش البرز به این باشگاه نشده است،  اظهار داشت: شهدای رزکان متعلق به مردم این استان است و این تیم یک تیم مردمی بوده و هست.

برچسب‌ها بوشهر البرز فدراسیون فوتبال ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر البرز فدراسیون فوتبال ایران بوشهر البرز فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۶۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است

به گزارش قدس خراسان، سیدصولت مرتضوی دوشنبه شب و در جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا (ع) با ابلاغ سلام رییس دولت سیزدهم به کارگران و خانواده آنان گفت: رهبر انقلاب کارگر ایرانی را ستون فقرات تولید کشور می‌دانند و در روایات اسلامی نیز به جایگاه پر اهمیت نیروی کار و کارگر توجه بسیاری شده است به گونه‌ای که پیامبر اسلام(ص) بر دست پینه بسته کارگران بوسه می‌زند.

او افزود: همانطور که در بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان کارگری و کارفرمایی اشاره شد، از نگاه اسلام کارگر صاحب ارزش و کرامت است و این موضوع نشان از تفاوت دیدگاه اسلام با سایر تمدن ها و جوامع دارد که به کارگر صرفا نگاه ابزاری دارند.

مرتضوی توجه به امنیت شغلی، آتیه، مسکن و سایر موضوعاتی که موجب آسایش خاطر کارگران شود را از دغدغه های مهم دولت مردمی بر شمرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص وضعیت مظلومان فلسطینی نیز اظهار داشت: هم اکنون شاهد هستیم که مردم فلسطین به خاطر دفاع از خاک و حق حیات خود، موردشدیدترین حملات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته اند و این اقدامات ظالمانه با حمایت دولت های غربی در حال رخ دادن است.

مرتضوی اظهار کرد: غذای مردم فلسطین اکنون همراه با خون است و وجدان های مردم جهان کجاست که این ظلم را برنتابند.

دیگر خبرها

  • جاده چالوس بسته است
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست