Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نبی‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در تشریح برنامه‌های هفته کتاب گفت: مراسم بزرگداشت هفته کتاب به عنوان محوری‌ترین برنامه این هفته ۲۶ آبان ماه همزمان با دومین روز هفته کتاب برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم رونمایی از کتاب‌های چاپ شده که طی آبان پارسال تا آبان امسال، رونمایی نشده‌اند نیز انجام خواهد شد و تقدیر از کتابفروشان، ناشران فعال و نویسندگان از دیگر برنامه‌های مراسم بزرگداشت هفته کتاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبی زاده به فعالیت‌های انجام شده در ۲ طرح "روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب" و "انتخاب پایتخت کتاب" اشاره کرد و ادامه داد: در مراسم بزرگداشت کتاب از فعالان حوزه ترویج کتابخوانی در این طرح‌ها نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره انتخاب کتاب سال استان نیز در این مراسم خبر داد و گفت: با یافتن مرحله نهایی داوری جشنواره، ۱۳ کتاب به عنوان کتاب‌های برگزیده و شایسته تقدیر شناخته شدند که ۲۶ آبان ماه همزمان با برگزاری مراسم بزرگداشت هفته کتاب معرفی می‌شوند.

نبی‌زاده همچنین به برپایی نمایشگاهی از تازه‌های کتاب سال استان در حاشیه برگزاری مراسم بزرگداشت هفته کتاب اشاره و بیان کرد: نمایشگاهی نیز از کتاب‌های مرتبط با خراسان جنوبی برپا خواهد شد.

وی بازدید از کتابفروشی‌های فعال (برنامه کتابگردی) را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: ۳۰ آبان همزمان با آیین کشوری رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر یکی از کتب دفاع مقدس، در خراسان جنوبی از چند کتاب با موضوع دفاع مقدس رونمایی و از خانواده شهدای نویسنده و هنرمند تقدیر خواهد شد همچنین در حاشیه این برنامه نمایشگاهی از کتاب‌های مرتبط با حوزه دفاع مقدس به قلم نویسندگان استان برپا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اضافه کرد: پیشنهاد‌ها برای برگزاری نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی به‌صورت مجازی در دی یا اوایل بهمن ماه ارائه شده است و امیدواریم با برگزاری آن موافقت شود.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته کتاب جشنواره کتاب کتاب فروشی مراسم بزرگداشت هفته کتاب خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)

حجت الاسلام رحیمی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت امام صادق (ع) در  ۲۷ بقعه متبرکه استان گفت: مراسم محوری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، شنبه ۱۵ اردیبهشت در امامزادگان باقریه بیرجند با حضور هیئت‌های  مذهبی انجام می‌شود.

او افزود: عزاداری، تلاوت قرآن کریم، سخنرانی، مداحی و حرکت هیئت‌های مذهبی به سمت امامزادگان از جمله برنامه‌های سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) است.  

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به نقش والای امام جعفر صادق (ع) در زنده نگه داشتن مذهب شیعه اظهار کرد: مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) با هدف ترویج مفاهیم دینی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۱۴ اردیبهشت
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • پیشرفت‌های علمی نتیجه آموزش‌های معلمان است
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • انعقاد ۷ تفاهم‌نامه رهاورد اکسپو برای خراسان جنوبی
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک