Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعالان بازار ارز در اولین روز هفته شاهد فراز و فرود نرخ ارز به ویژه دلار در صرافی‌های بانکی و مجاز بودند. به گونه‌ای که در میانه‌های بازار، شاخص ارزی در این صرافی ها، اندکی عقب نشینی کرد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ بر این اساس در معاملات امروز (شنبه ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۰) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ ۲۷۳۱۷ تومان از مردم خریداری و در مقابل به قیمت ۲۷۸۶۹ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود که نسبت به روز پنجشنبه، ۴۳ تومان گران‌تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی‌ها به قیمت ۳۱۳۷۹ تومان از مردم خریداری و در مقابل با رشد ۱۱۶ تومانی نسبت به روز کاری قبل، به نرخ ۳۲۰۱۳ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می‌شود.

نرخ رسمی انواع ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی امروز (شنبه بیست و دوم آبان ماه ۱۴۰۰) نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۷ ارز کاهش و ۱۲ ارز افزایش یافت. نرخ ۷ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.   امروز هر دلار آمریکا ۴۲ هزار ریال، پوند انگلیس ۵۶ هزار و ۳۲۲ ریال و یورو ۴۸ هزار و ۶۴ ریال ارزش‌گذاری شد. بر پایه این گزارش، امروز هر فرانک سوئیس ۴۵ هزار و ۶۰۰ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۸۰۱ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۳۵ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۴۶۳ ریال، روپیه هند ۵۶۵ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۹۰۶  ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۳ هزار و ۹۱۷ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۶ هزار و ۸۷۲ ریال، دلار هنگ‌کنگ پنج هزار و ۳۹۱ و ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۲ ریال ارزش‌گذاری شد.  

همچنین، هر دلار کانادا ۳۳ هزار و ۴۴۱ ریال، دلار نیوزیلند ۲۹  هزار و ۵۶۳ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۷۴۵ ریال، لیر ترکیه ۴ هزار و ۲۰۶ ریال، روبل روسیه ۵۷۵ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۹ ریال، لیر سوریه ۱۷ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار و ۷۵۴ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۶۰ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۱۶۰ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۷۹ ریال، کیات میانمار ۲۴ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۱۱۳ ریال، یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۸۶۵ ریال و دینار لیبی ۹ هزار و ۲۱۸ ریال تعیین شد.  

امروز در تابلوی بانک مرکزی هر یوان چین ۶ هزار و ۵۸۴ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۸ هزار و ۲۶۸ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۰۸ ریال، یک‌هزار وون کره‌جنوبی ۳۵ هزار و ۶۰۹ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۷۴۲ ریال، هر لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۳۳۴ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۵۶ ریال، افغانی افغانستان ۴۵۹ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار و ۱۲۳ ریال، منات جمهوری آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۲ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۴ هزار و ۳۸۱ ریال، سومونی تاجیکستان ۳ هزار و ۷۱۷  ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۸۸ ریال قیمت خورد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن مسعود فیاضی غلامعلی محمدی فاطمه اسدی بیژن قاسم زاده قیمت دلار قیمت یورو نرخ ارز طرح جهش تولید مسکن مسعود فیاضی غلامعلی محمدی فاطمه اسدی بیژن قاسم زاده ۱۱ هزار ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان

سیر نزولی قیمت‌ها در حالی در بازار ارز ادامه دارد که هم‌اکنون قیمت دلار در بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است.

به گزارش تسنیم، سیر نزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز و با کاهش تنش‌ها در منطقه ادامه دار شد. فعالان بازار ارز می‌گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته‌های قبل است.

بازاری‌ها می‌گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین‌تر خرید کنند.

هم اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته، ولی در کانال‌های تلگرامی طبق روال قبل دلار یکی دو هزار تومان گرانتر قیمت گذاری می‌شود! دلار تهران الان ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان و هرات ۶۲ هزار و ۲۷۰ تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روز‌های آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی در هفته آینده بالاست.

دیگر خبرها

  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۱:۰۰
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰