Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام محمدی رئیس دادگستری زرند در بازدید از روستا‌های کهنوج، عیسی آباد و ختم از توابع سربنان با توجه به اهمیت توجه به روستائیان گفت: هر تلاشی که منجر به جلوگیری از مهاجرت، ایجاد اشتغال و رونق تولیدات روستایی و صنعت گردشگری شود بدلیل اثرگزاری آن روی تحقق اقتصاد مقاومتی، مورد حمایت دستگاه قضایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس دادگستری زرند گفت: حفظ و نگهداری آثار تاریخی باید از اولویت‌های دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا‌ها باشد، هیچ اثر تاریخی نباید به بهانه‌های مختلف تخریب شود با خاطیان به شدت برخورد خواهد شد.

محمد اسلامی رئیس میراث فرهنگی هم در این بازدید با تاکید بر اهمیت حفظ فرهنگ بومی روستا‌ها و حفظ اصالت فرهنگی گفت: روستای عیسی آباد دارای بافت قدیمی بسیار زیبایی است و لازم است این بافت ارزشمند حفظ و به عنوان یک جاذبه‌ی ارزشمند در خدمت صنعت گردشگری قرار گیرد و خوشحالیم که دهیار محترم و شورای اسلامی روستا اهمیت گردشگری روستایی را به خوبی درک کرده اند و بنا به همین نگاه و با توکل به خدا ان شاءالله بزودی اولین قدم‌های شروع گردشگری در روستای عیسی آباد آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۶۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی علمیات وعده صادق

به گزارش جماران؛ هفته‌نامه «خط حزب‌الله» در شماره اخیر خود نوشت: رهبر‌انقلاب اسلامی اخیراً در جریان یک دیدار، با اشاره به اعترافات اندیشمندان غربی در خصوص اهمیت تاریخی و راهبردی عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهونیستی تاکید کردند که تاریخ منطقه غرب آسیا را باید به دو بخش قبل و بعد از عملیات وعده صادق تقسیم کرد.

 

 

کارشناسان منطقه‌ای و بین‌المللی در تحلیل پاسخ تاریخی و بی‌سابقه ایران، آن را فصل جدیدی در معادلات و قواعد منطقه می‌دانند؛ از جمله مرشایمر، نظریه‌پرداز و اندیشمند آمریکایی حوزه روابط بین‌الملل که هفته گذشته درباره عملیات وعده صادق گفته بود: این اولین بار است که کشوری قادر شده از سرزمین خود به اسرائیل حمله کند. این از منظر اسرائیل، واقعا شوکه‌کننده است. بعد از ۱۴ آوریل بازدارندگی رژیم صهیونیستی به شدت آسیب دید.

 

دانلود خط حزب الله جدید

دیگر خبرها

  • حریم عمارت خسروآباد سنندج بازنگری شود
  • وزیرخارجه پاکستان: سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی عملیات وعده صادق
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/ تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • ثبت میراثی از جهان اسلام در بروجرد
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی علمیات وعده صادق
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی عملیات وعده صادق
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا