Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- وزیر کشور گفت: دولت سیزدهم نماد مبارزه بی‌امان علیه ظلم و ستم مستکبران و نماد اتکا به توان و ظرفیت داخلی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، احمد وحیدی در مراسم تکریم و معارفه استاندار قزوین با اشاره به رویکرد جدید دولت سیزدهم در مدیریت انقلابی و جهادی کشور اظهار داشت: دولت سیزدهم نماد مبارزه بی‌امان علیه ظلم و ستم مستکبران و نماد اتکا به توان و ظرفیت داخلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: دولت ما امروز با بهره‌گیری از آموزه‌های انقلاب و رهبری دوباره در نقطه جهش دیگری قرار گرفته که برگرفته از ظرفیت‌های درونی است. بی‌تردید در این راه پیروز هستیم و آنچه که از مشکلات اقتصادی دیده می شود، با یک اقتصاد مردم‌محور و دانش‌بنیان برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: همان‌طور که در دفاع و امنیت به رغم تحریم‌ها و تهدیدها در اوج می‌درخشیم، دشمنان ما خواهند دید که این موفقیت در اقتصاد هم تکرار خواهد شد چون به وعده الهی امیداوریم و درهای رحمت خداوند بر ما گشوده خواهد شد.

جمهوری اسلامی ایران رمز امید در جهان است

وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران را رمز امید در جهان دانست و گفت: امروز اگر جمهوری اسلامی نبود، مردم زخم‌دیده جهان اسلام از جمله مردم ستمدیده فلسطین که از حقوق اولیه خود محروم هستند، به چه امیدی می‌خواستند زندگی کرده و مبارزه کنند. با این حال آمریکای حقیر با تمام وجود مردم ما را به هتک حقوق بشر متهم می‌کند.

وحیدی با بیان اینکه دنیای بدون جمهوری اسلامی دنیای بسیار تاریکی است، افزود: جمهوری اسلامی پیامی در دنیا دارد که انسان‌ها را زنده و امیدوار می‌کند و به سمت آینده بزرگی حرکت می‌کند چرا که انقلاب اسلامی ما اصالت فرازمانی و مکانی دارد و مردمی که چنین بیرقی را بلند کردند و تا اینجا استوار و محکم به جلو آمدند، شایسته بهترین خدمات هستند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه استکبار تا می‌توانسته بر ما جنگ و تحریم اعمال کرده، مردم ما تسلیم‌ناپذیر در مقابل همه استکبار ایستاده و به همین خاطر استکبار جهانی امروز از نام مردم ما ترسیده و بر خودش می‌لرزد.

وحیدی با اشاره به جنگ روانی و اقتصادی دشمنان تصریح کرد: با وجود این یورش‌های همه‌جانبه ملت ما استوار ایستادند و همین آنها را به خشم می‌آورد و روز به روز آنها را عقب می‌راند. امروز دشمنان ما در بسیاری از صحنه‌ها به عقب رانده شده و بین آنها اختلاف شدید ایجاد شده که نشانگر این است که امروز مقاوم ملت در برابر همه آنها جواب داده است.

وزیر کشور وارد ساری شد/ وحیدی: وظایف سنگینی در دولت جدید در برابر مردم داریم + فیلمدستور وزیر کشور جهت بررسی شهرستان شدن پرند؛ رفع مشکلات و کمبودهای شهر پرند در اولویت قرار می‌گیردقدردانی وزیر کشور از قدرت‌نمایی نیروی دریایی سپاه در دریای عمان/ آمریکا در برابر ایران ‌به ذلت کشیده شد

اجازه حاشیه‌سازی ندهیم

وزیر کشور در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به ظرفیت‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی استان قزوین گفت:‌ استاندار جدید قزوین باید بر اساس الگوی پیشرفت استان همه کارها را مرحله‌بندی‌شده جلو ببرد. بعد از اینکه تورم به کنترل دربیاید، باید احیای دشت قزوین و ادامه طرح‌های آبرسانی در مرکز توجه قرار بگیرد.

وحیدی با بیان اینکه قزوین در در کریدور 12 استان قرار دارد و نقطه کلیدی و حساسی است، اضافه کرد: استاندار قزوین باید در کنار نمایندگان تمامی قوا و تحت ارشادات نماینده ولی فقیه در استان قزوین میدان‌داری کند.

وی ادامه داد: همه نیروهای استان قزوین باید دست به دست هم دهیم تا کار کنیم ضمن اینکه نباید اجازه دهیم که حاشیه‌ای درست شود و یا حاشیه بر ما غالب شود. مشکلات امروز نتیجه تصمیمات غلط دیروز است و باید با تصمیات درست کاری کنیم که اشکالاتی را در آینده نداشته باشیم.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت کشور استانداری قزوین وزارت کشور استانداری قزوین جمهوری اسلامی دولت سیزدهم وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی خطاب به استانداران: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود

وزیر کشور گفت: استانداران محترم باید فرمایش مقام معظم رهبری در حق الناس بودن رأی مردم را در نظر داشته باشند و تلاش کنند تا انتخابات پیش رو در مطلوب‌ترین وضع ممکن برگزار شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی وزیر کشور روز گذشته در نشست استانداران سراسر کشور ضمن تقدیر از استاندارها در برگزاری مطلوب انتخابات، نکات تکمیلی را در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه 21 اردیبهشت یادآور شد.

نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود وحیدی انتخابات مرحله اول مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفند 1402 را از جهات مختلف قابل قبول و مطلوب دانست و افزود: با عنایت به راهبردهای چهارگانه انتخاباتی رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرحله دوم انتخابات نیز به یاری خداوند متعال به شکل مطلوب برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مسئولیت توأمان استانداران در ستاد انتخابات و شورای تأمین استان اظهار کرد: همواره ممکن است اشکالات و خطاهای کوچکی در عرصه اجرا وجود داشته باشد اما استانداران محترم باید فرمایش مقام معظم رهبری در حق الناس بودن رأی مردم را در نظر داشته باشند و تلاش کنند تا انتخابات پیش رو در مطلوب‌ترین وضع ممکن برگزار شود.

وزیر کشور افزود: انتخابات یکی از عرصه‌هایی است که معاندان و بداندیشان آن را فرصتی برای ایجاد بدبینی نسبت به نظام جمهوری اسلامی در جامعه می‌شمارند و از این رو تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، باید پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهند تا چنین افکاری همانند گذشته ناکام بماند.

وحیدی در بخش دیگری از این نشست، استانداران، گزارشی از وضعیت آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌های پیش رو با تاکید بر ماموریت‌های استانی ارائه کردند و به بحث گذاشتند.

وی آسیب‌های اجتماعی را در کنار استحکام اقتصادی و مسئله عدالت سه مسئله اصلی پیش روی نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: آسیب‌های اجتماعی بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب حتی در اولویتی بالاتر از مسائل امنیتی و سیاسی قرار می‌گیرد و از این رو توجه دو چندانی را می‌طلبد.

وزیر کشور با اشاره به مسئولیت وزارت کشور در زمینه آسیب های اجتماعی عنوان کرد: استانداران باید در صف مقدم مبارزه با معضلات و آسیب‌های اجتماعی باشند. از این رو نیازمند تدوین برنامه‌ای جامع با خصوصیات کیفی و کمّی هستیم که نه‌تنها خصوصیات خاص هر استان و شهر در نظر گرفته شده باشد بلکه دارای انسجامی در روش باشد تا طرح به شکل ملی اجرایی شود.

وحیدی وظیفه استانداری‌ها را متولّی‌گری در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: استانداری‌ها نمی‌توانند با تصدی‌گری در امور اجتماعی نقش مناسب و متناسب خود را در این حوزه انجام دهند. از این رو باید نهادهای واسطه‌ای تقویت شوند تا بتوانند با تقدم رویکرد پیشینی و پیشگیری بر رویکرد پسینی و درمانی، کاهش و حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی را به ثمر رسانند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ «نیکا شاکرمی»
  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • همه دستگاه‌ها باید به وظایف‌شان در «طرح نور» عمل کنند
  • وحیدی: «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است/ باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود
  • مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • وحیدی: مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • ظرفیت کشور از اتباع اشباع شده است
  • وحیدی خطاب به استانداران: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود