Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد علی‌اکبر محرابیان عصر امروز در جلسه‌ای با نمایندگان کشاورزان چهارمحال و بختیاری گفت: محوریت کلیه فعالیت‌های وزارت نیرو در دولت سیزدهم رعایت عدالت و شفایت در عملکرد به خصوص در حوزه تامین آب مردم است که در این راستا یک فرد نفوذناپذیر و عدالت‌محور را به عنوان معاون امور آب وزارت نیرو منصوب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نیرو با اشاره بروز بی‌عدالتی‌ها در بسیاری از استان‌ها در سال‌های اخیر اظهار داشت: مشکلات امروز ما ثمره چند دهه بی‌برنامگی بوده و امروز مردم آگاهانه از حقوق و مطالباتشان صحبت می‌کنند قبلا در سکوت بسیار از اقدامات غیرکارشناسی صورت گرفته که باعث نارضایتی امروز مردم شده است.

وی با اشاره به لزوم برقراری تعادل بین منابع و مصارف آبی تاکید کرد: ما در ابتدا برای تامین آب شرب تمامی شهرها و روستاهای بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت برنامه‌ای کامل و جامع تهیه کردیم که در قالب طرح جهاد آبرسانی آن را اجرا خواهیم کرد که برخی از شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری که با کمبود آب شرب مواجه هستند را در بر می‌گیرد.

محرابیان با اشاره به کاهش ذخایر آبی به دلیل به خشکسالی‌های اخیر تصریح کرد: ۵۰ سال قبل  به ازای هر ایرانی ۶ هزار و ۵۰۰ متر مکعب آب داشتیم که متاسفانه امروزه به یک هزار و ۲۰۰ متر مکعب کاهش یافته است و شاهد افزایش مصارف آب در حوزه‌های مختلف شده‌ایم.

سفرهای استانی در تصمیمات وزارت نیرو تاثیر جدی خواهد داشت

وزیر نیرو بیان داشت: مهم‌ترین دلیل سفر من به این استان دیدن میدانی مشکلات و نشستن پای درد و دل و مطالبات مردم این استان بود که قطعا در تصمیمات بعدی وزارت نیرو تاثیر جدی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در اجرای بسیاری از طرح‌ها، کارشناس و مشاور پروژه در آورد آب خطای محاسباتی داشته و گاهی برخی از برنامه‌ریزی‌ها بر مبنای آمار و اطلاعات قدیم بوده است، اضافه کرد: ما قطعا به صورت علمی و کارشناسی جلو اجرای طرح غلط را خواهیم گرفت و از اجرای طرح صحیح و کارشناسی دفاع خواهیم کرد و آن را تقویت می‌کنیم.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر نیرو عدالت آب چهارمحال و بختیاری وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۶۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد

فرمانده فراجا اعلام کرد: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.   سردار احمدرضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهارکرد: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند تشکر می‌کنم. تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.   به گزارش ایسنا، فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.   به گفته رادان اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسون فرهنگی که جزو اولین واحد‌ها و بخش‌هایی بود که در این موضوع پای کار بود تقدیر و تشکر می‌کنم. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئیس قوه قضاییه : به فراجا در زمینه موضوع حجاب کمک کنیم سلیمی نمین : ۹۹ درصد زنان با هر نوع الزام در حجاب حساسیت ویژه دارند/ جامعه را به سمت لجبازی نبریم اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص عفاف و حجاب

دیگر خبرها

  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • اختتامیه جشنواره «پوپک» در هفته فرهنگی اصفهان
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • با مالکان جدید سرخابی‌ها شاهد رشد فوتبال خواهیم بود
  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است
  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد