Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@00:25:46 GMT

۲۵ آبان روز حماسه و ایثار اصفهان ثبت ملی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۶۲۵۶

۲۵ آبان روز حماسه و ایثار اصفهان ثبت ملی شد

گروه استان‌ها- روز ۲۵ آبان در تقویم رسمی کشور به عنوان روز حماسه و ایثار اصفهان ثبت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، با پیگیری‌های به عمل آمده توسط  محمدعلی احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در دیدارهای حضوری با وزیر ارشاد و دبیر شورای فرهنگ عمومی درخواست ثبت ملی روز 25 آبان را به عنوان روزحماسه و ایثار مردم اصفهان مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همت وزیر جوان و انقلابی محمد مهدی اسماعیلی که پیش از این از افراد تاثیرگذار در بزرگداشت این روز در اصفهان بود، این مسئله در شورای فرهنگ عمومی مطرح و در جلسه مورخ سه شنبه 18 آبان‌ماه 1400 به تصویب رسید. این روز مهم در تقویم رسمی کشور به عنوان روز حماسه و ایثار اصفهان ثبت شد.

برنامه‌های ایام الله 13 و 25 آبان ماه در اصفهان اعلام شدیادی از حماسه و ایثار مردم اصفهان پس از 38 سال؛ 25 آبان در تاریخ جان‌ها ثبت شده است + تصاویر

25 آبان 1361 یادآور تشییع بی‌نظیر 370 شهید گلگون کفن عملیات محرم توسط مردم اصفهان است که روزی بی‌نظیر در تاریخ این دیار شهیدپرور به یادگار گذاشته است.

انتهای پیام/163/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حماسه و ایثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکل اینترنت در روستاها

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی اصفهان در خصوص وجود مشکل اینترنت در بعضی از روستاها گفت: تلاش‌هایی برای رفع این مشکل انجام شده است، اما به گفته مسئولان مربوطه مانعی که بر سر راه است، تحریم کابل فیبر نوری در کشور است و باید برای این مشکل رسیدگی‌های لازم صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسن نایبی عصر امروز_ پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه همایش شورای اسلامی شهری و روستایی شهرستان اصفهان با بیان اینکه یکی از پرتلاش‌ترین شوراها در دوره کنونی، شورای روستاها هستند، اظهار کرد: با وجود اینکه اعضای شورا خداپسندانه فعالیت می‌کنند، یکی از چالش‌های شورای بخش مرکزی، مدیریت نامطلوب برخی مدیران است و این موضوع سبب اجحاف در حق شورا شده است.

وی با اشاره به اینکه از مشکلات موجود در بخش مرکزی استان اصفهان آگاه هستیم، اما مصوباتی در شورا تصویب شد که تأثیر به‌سزایی در رفع مشکلات داشت، افزود: امیدوار هستیم مصوبات تعیین شده در شوراها پیگیری و اجرایی شود، سعی‌مان بر این است تا این مصوبات تا دهه فجر اجرایی شود تا شرمنده مردم نشویم.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی اصفهان در خصوص وجود مشکل اینترنت در بعضی از روستاها با بیان اینکه در بعضی از روستاها اینترنت وجود ندارد و دانش‌آموزان مجبور هستند برای شرکت در کلاس‌ها و امتحانات به یکی از کتابخانه‌های شهر مراجعه کنند، عنوان کرد: تلاش‌هایی برای رفع این مشکل انجام شده است، اما به گفته برخی مسئولان مربوطه مانعی که بر سر راه است، تحریم کابل فیبر نوری در کشور است و باید برای این مشکل رسیدگی‌های لازم صورت بگیرد.

کد خبر 750169

دیگر خبرها

  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • پیگیری مشکل اینترنت در روستاها
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است