Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@15:06:23 GMT

پیروزی های بزرگتری برای مقاومت در راه است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۶۲۷۷

پیروزی های بزرگتری برای مقاومت در راه است

شیخ نبیل قاووق با بیان اینکه پیروزی های بزرگتری برای مقاومت در راه است، تأکید کرد: هدف از سلاح مقاومت، مقابله با دشمن صهیونیستی بوده و خواهد بود.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری العهد، شیح نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله گفت: هدف از سلاح مقاومت، مقابله با دشمن صهیونیستی بوده و خواهد بود و هیچ کسی نمی‌تواند این رویکرد و مسیر را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فشارها، بحران‌ها و دخالت‌های خارجی هر چه باشد، اولویت مقاومت کسب آمادگی بیشتر برای مقابله با تجاوزگری‌های دشمن صهیونیستی خواهد بود و ما به ملت خود وعده می‌دهیم مقاومت پیروزی بزرگ‌تری از پیروزهای سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ کسب خواهد کرد.

شیخ قاووق که در همایش حزب الله برای قدردانی از خانواده شهدای مقاومت اسلامی در مرکز سیاحتی - جهادی شهید قاسم سلیمانی در منطقه «وادی السلوقی» سخنرانی می‌کرد، تأکید کرد: کمیّت و کیفیت قدرت مقاومت از سال ۲۰۰۶ بیشتر شده است و مقاومت امروز به دژ مستحکم سراسر وطن و کل هموطنان در همه مناطق و طوایف لبنان تبدیل شده است. در حال حاضر مقاومت به سرفصل کرامت، مجد، عزت و افتخار همه ملت‌های عربی تبدیل شده است.

این عضو ارشد حزب الله ادامه داد: منطقه جنوبی لبنان به برکت معادله ارتش، ملت و مقاومت امروزه به خاکریز نخست دفاع از کرامت و حاکمیت ملی کشور تبدیل شده است. ما هر گز یک ذره کوتاهی در قبال این کرامت را نمی‌پذیریم زیرا کرامتی که با خون محافظت شده باشد، مقدس‌تر از آن است که هیچ کسی بتواند ذره‌ای در آن خلل ایجاد کند.

شیخ نبیل قاووق درباره رزمایش مشترک رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس گفت: این رزمایش، خنجر به قلب قدس، ملت فلسطین و قلب همه ملت‌های منطقه است چرا که دشمن صهیونیستی را برای تجاوز بیشتر به لبنان و فلسطین جسور می‌کند. این رزمایش، لکه ننگی بر پیشانی سازشکاران و عادی سازان روابط با دشمن صهیونیستی است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان مقاومت لبنان رژیم صهیونیستی سردار حاج قاسم سلیمانی خلیج فارس حزب الله لبنان فلسطین مقاومت اسلامی دشمن صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین موضع‌گیری مقاومت فلسطین درباره مذاکرات آتش‌بس

یکی از رهبران مقاومت فلسطین با اشاره به اینکه حماس هنوز پاسخ قطعی خود را به پیشنهاد رژیم صهیونیستی در مذاکرات نداده است تاکید کرد که حماس در صورتی این پیشنهاد را می‌پذیرد که تغییرات اساسی در آن ایجاد شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که مذاکرات آتش بس غزه و تبادل اسرا که اخیرا در قاهره برگزار شد در سایه کارشکنی‌های طرف صهیونیستی و فریبکاری‌های آمریکا هنوز به نتیجه ملموسی نرسیده است، یکی از رهبران مقاومت فلسطین در گفتگو با المیادین اعلام کرد که جنبش حماس همچنان در حال بررسی پیشنهاد رژیم اشغالگر در مذاکرات است اما نباید انتظار داشت که حماس این پیشنهاد را بپذیرد؛ مگر اینکه تغییرات اساسی در آن ایجاد شود.

این رهبر مقاومت فلسطین تصریح کرد که پیشنهاد ارائه شده توسط رژیم صهیونیستی در مذاکرات بیانگر تحول اساسی در موضع این رژیم نبوده و پاسخ روشنی به شروط اصلی حماس درباره عقب‌نشینی کامل نیروهای اشغالگر از غزه و برقراری آتش‌بس جامع نمی‌دهد.

از طرف دیگر «هانی الدالی» کارشناس امور مقاومت فلسطین درباره بندهای جدید پیشنهاد رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات آتش بس اعلام کرد که این بندها شامل آزادی 20 تا 40 اسیر غیرنظامی و یا 4 تا 5 اسیر نظامی زن یا سالخورده اسرائیلی در ازای آزادی شماری از اسرای فلسطینی محکوم به حبس ابد در زندان های رژیم اشغالگر است.

وی تصریح کرد که پیشنهاداتی که اشغالگران مطرح کرده‌اند شروط یک معامله جزئی است نه یک معامله کامل.

مقاومت فلسطین: اسرائیل به کارشکنی در مذاکرات ادامه می‌دهدمقاومت فلسطین: صهیونیست‌ها به دنبال هیچ توافقی نیستند

هانی الدالی درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح نیز گفت که اسرائیل معتقد است رفح آخرین کارتی است که با آن می‌تواند مقاومت فلسطین را در مذاکرات تحت فشار قرار دهد به ویژه در زمینه پرونده اسرا.

این کارشناس عرب زبان تاکید کرد که اگر رژیم صهیونیستی قصد انجام عملیات نظامی خود را در رفح داشته باشد سناریویی که قبلا در خان یونس و دیگر مناطق غزه برای نظامیان ارتش صهیونیستی به وجود آمد در رفح هم تکرار خواهد شد و ارتش اسرائیل با یک شکست دیگر از این منطقه خارج می‌شود.

دیروز «خلیل الحیه» معاون رئیس حماس در نوار غزه در بیانیه‌ای درباره مذاکرات مربوط به آتش‌بس و تبادل اسرا که با حواشی زیادی طی هفته‌های گذشته همراه بوده است و صهیونیست‌ها مانع از به نتیجه رسیدن آن شده بودند، اعلام کرد که حماس پاسخ رسمی رژیم صهیونیستی را به موضع این جنبش درباره مذاکرات که در 13 آوریل به میانجی‌های قطری و مصری تحویل شده بود دریافت کرد.

الحیه بدون اینکه به جزئیات بیشتر اشاره کند تأکید کرد: جنبش حماس پاسخ رژیم صهیونیستی را بررسی می‌کند و بعد از اتمام بررسی‌ها موضع خود را اعلام خواهد کرد.

این در حالی است که پیشتر «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفته بود که تلاش‌های جدیدی از جانب قطر و مصر جهت رسیدن به توافق میان حماس و اسرائیل در حال انجام است و یک شتاب جدیدی در مذاکرات درباره معامله تبادل اسرا وجود دارد.

پیش از آن یکی از رهبران حماس درباره مذاکرات غیرمستقیم مقاومت با رژیم صهیونیستی گفت که طرف اسرائیلی مجبور شد در پیشنهاد اخیر خود که به واسطه‌ها ارائه داده بود، تغییراتی ایجاد کند.

وی درباره این تغییرات ایجاد شده اظهار داشت که رژیم صهیونیستی زمانی این تغییرات را انجام داد که حماس و مقاومت را در پیشنهاد اخیرش مطلق و قاطع دید. اسرائیلی‌ها در حال حاضر مدام در حال تماس با مصری‌ها هستند تا به پیشنهادی برسند که حماس و مقاومت بتوانند آن را قبول کنند.

وی در ادامه گفت که جنبش حماس به طرف مصری اطلاع داده است که هیچ پیشنهادی را که شامل آتش‌بس و خروج نظامیان رژیم صهیونیستی از نوار غزه نباشد، نمی‌پذیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات سناریوی رژیم‌صهیونیستی برای حمله به رفح
  • جدیدترین موضع‌گیری مقاومت فلسطین درباره مذاکرات آتش‌بس
  • پاسخ حزب‌الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • جزئیات طرح آمریکایی - اسرائیلی برای مدیریت محاصره نوار غزه
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • پیام دیگر حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیستی
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟