Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه شنبه 27 مهر ماه، رسانه طرفداری در گزارشی اختصاصی (بی خبری شرکت اروپایی از ادعاهای رییس فدراسیون فوتبال) به تخلف فدراسیون فوتبال و معرفی رابر دومان به عنوان نماینده رسمی آل اشپورت در ایران پرداخت اما طبق معمول فدراسیون به جای پاسخگویی به ابهامات از در اهانت وارد شد و حتی طرفداری را تهدید کرد تحت تعقیب قرار می گیرد اما امروز نماینده آل اشپورت در خاورمیانه صحت گزارش طرفداری را تایید و اعلام کرد رابر دومان نماینده این شرکت نبوده و نیست!

آنچه امروز نماینده آل اشپورت در خاور میانه درباره رابر دومان گفت، همان است که طرفداری 25 روز پیش تر نوشته بود؛ بی خبری شرکت اروپایی از ادعاهای رییس فدراسیون فوتبال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

به گزارش طرفداری، فدراسیون فوتبال در حالی روی سایت خود رابر دومان را به عنوان نماینده انحصاری شرکت آل اشپورت معرفی کرده که این شرکت به گفته نماینده آل اشپورت در خاور میانه اصلا نماینده آنها نبوده و هیچ نقشی هم در تامین البسه تیم ملی نداشته است. (اینجا بخوانید)

طرفداری در گزارش 25 روز پیش خود نوشته بود روی سایت آل اشپورت هیچ اسمی از رابر دومان نیست و نماینده شرکت تولید کننده البسه تیم ملی در ایران شرکتی به نام زربافان است و احتمالا غلامرضا علیخانی از زربافان نمایندگی گرفته است. در همان گزارش آمده بود رابردومان را فدراسیون فوتبال به نماینده آل اشپورت در ایران معرفی کرده و حالا نماینده آل اشپورت در خاور میانه در بیانیه خود این خبر رسانه طرفداری را تایید کرده و آورده است؛ 

از طرف فدراسیون شرکتی به نام رابردومان به آل‌اشپورت معرفی شد و طی قراردادی در تاریخ اول شهریور 1400 این شرکت صرفاً به عنوان شرکت همکار در ایجاد بستر فروش البسه هواداری تیم ملی فوتبال در حوزه‌های آنلاین و آفلاین آغاز به همکاری کرد، اما به دلایل مختلف پس از مشکلات به وجود آمده در فاصله یک ماه از شروع قرارداد، شرکت آل‌اشپورت نسبت به فسخ قرارداد و پایان همکاری با این شرکت و اعلام آن به فدراسیون اقدام کرد. همچنین مزید اطلاع است شرکت رابردومان هیچگونه نمایندگی از شرکت آل‌اشپورت در ایران نداشته، ندارد و همچنین هیچکدام از البسه رایگان تحویلی به فدراسیون توسط این شرکت تأمین نشده است.

قرارداد همکاری نماینده آل اشپورت در ایران با رابر دومان تنها یک ماه بعد فسخ شده (یعنی اول شهریور امضا و اول مهر فسخ شده اما رییس فدراسیون دوشنبه 26 مهر ماه در برنامه فوتبال برتر رابر دومان و غلامرضا علیخانی را نماینده آل اشپورت معرفی کرد.

خنده دار این است که چنین فدراسیونی منتقدان خود را به دروغگویی متهم می کند. احتمالا فدراسیون تعریف درستی از راست و دروغ ندارد وگرنه مگر می شود رییس فدراسیون فوتبال در یک برنامه زنده صاف صاف به دوربین زل بزند و راست نگوید؟ وقتی شهاب عزیزی خادم می گوید رابر دومان نماینده آل اشپورت است، حتما همین درست است و لابد نماینده آل اشپورت در خاورمیانه هم مثل آن عده قلیلی است که شهاب عزیزی خادم گفته بود بازنده های بزرگ این بازی هستند! احتمالا بیانیه نویس فدراسیون فوتبال تا دقایقی دیگر بخش جدید بیانیه را می نویسد و در آن خواهان تحت تعقیب قرار گرفتن آل اشپورت می شود! در بیانیه قبلی خواسته شده بود رسانه طرفداری تحت تعقیب قرار بگیرد!

اصلا بر فرض هم که حرف نماینده آل اشپورت درست باشد، آل اشپورت در جایگاهی نیست که رابر دومان جان و غلامرضا علیخانی خان را به رسمیت نشناسد! مهم عزیزی خادم و مهرعلی هستند که رابر دومان را خوب می شناسند و از فرط شناخت، علیخانی را در تمام سفرها همراه خود می برند و در تمام فعالیت های تجاری فدراسیون دخیلش می کنند! این همان فدراسیون خادم ملت است، همان که شهاب عزیزی خادم می گفت، تحویل بگیرید...

راستی دوستان، با 850 دست لباس چه کردید؟ در هر بازی اگر 30 لباس هم استفاده شده باشد که قطعا نشده، 100 لباس هم اگر به تیم های پایه ای داده شده باشد، 100 لباس هم اگر بذل و بخشش شده باشد، باز هم باید الان نزدیک 300 دست لباس برای بازی های بعدی تیم ملی موجود باشد تا ملی پوشان پیراهن ها را بشور و بپوش استفاده نکنند. 

بخش جذاب بیانیه نماینده آل اشپورت در خاور میانه همین است؛

در 9 ماه گذشته این شرکت نسبت به تحویل رایگان صرفاً تعداد 850 دست لباس مسابقه برند آل‌اشپورت با طراحی جدید و بالاترین تکنولوژی روز دنیا در صنعت پارچه و دوخت اقدام کرده و 850 دست لباس مسابقه اورجینال به علاوه به همان نسبت سایر البسه مورد نیاز اعم از گرمکن شلوار، لباس‌هاس متعدد تمرینی، لباس‌های هتلی، کفش، لباس‌های دروازه‌بانی تحویل فدراسیون شده است...

خسته نباشید... واقعا خسته نباشید. فرموده بودید مردم خادم و خائن را خوب می شناسند، بله، شناختند!

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! حکم مارک ویلموتس در دادگاه CAS شکسته شد! / غیر رسمی نماینده مجلس: چرا اسكوچیچ با موضوعات بدتر از طارمی، برخورد نكرد؟ کارلوس کی روش: بازیکن آنگولا به من فحاشی کرد/ او به دنیا نیامده بود، من مربی بودم پیام دنی آلوز به هواداران بارسلونا: 5 سال تلاش کردم و حالا به خانه برمی گردم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آل اشپورت در ایران فدراسیون فوتبال شهاب عزیزی خادم رییس فدراسیون 850 دست لباس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان ۸۰۰ پهپاد «وکتور» دیگر به اوکراین می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، رسانه‌های آلمانی اعلام کردند که دولت اوکراین جدیداً درخواست تحویل بیش از ۸۰۰ پهپاد شناسایی «وکتور» از آلمان شده است.

به نوشته اشپیگل هفته پیش رییس شرکت سازنده این پهپاد به همراه رییس و معاون امور اقتصادی به کی‌یف سفر کردند و در جریان این دیدار مقامات اوکراینی تمایل خود را برای پهپادهای شناساسی وکتور اعلام کردند و در خواست خود را به وزارت دفاع آلمان ارائه دادند.

پیش از این اعلام شده بود که شرکت سازنده این پهپاد یک کارخانه تولید پهپاد و مرکز توسعه را در اوکراین تأسیس کرده است. گفته می‌شود این شرکت قصد دارد در دو سال آیندده شش میلیون یورو در زمنیه تأسیسات تولید این پهپاد در اوکراین سرمایه‌گذاری کند.

این شرکت آلمانی از می ۲۰۲۲ پهپادهای وکتور را در اختیار ارتش اوکراین قرار می‌دهد. تاکنون بیش از ۲۱۰ پهپاد از این پهپادها تحویل ارتش اوکراین داده شده که یک‌سوم آنها منهدم شدند. قرار است تا پایان سال میلادی بیش از ۵۰۰ پهپاد دیگر از این نوع به اوکراین تحویل داده شود.

به گفته این شرکت، افزایش ظرفیت تولید باعث افزایش تعداد ساخت پهپادها تا ۱۰۰۰ پهپاد در سال می شود. بر اساس گزارش روزنامه اقتصادی پراودا اوکراین، پهپاد وکتور می تواند به صورت عمودی بلند شود و فرود بیاید و دارای یک موتو کم‌صداست.

شرکت سازنده این پهپاد( Quantum Systems) در سال ۲۰۱۵ تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در مونیخ آلمان قرار دارد. دفاتری در آمریکا، استرالیا و اوکراین هم دارد.

کد خبر 6090860

دیگر خبرها

  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • آلمان ۸۰۰ پهپاد «وکتور» دیگر به اوکراین می‌دهد
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر