Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بالایی سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه با بیان اینکه از محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی مرز شوشمی اختصاص یافته است، گفت : کلیات طرح جامع بازارچه شوشمی در کارگروه ویژه مرز استانداری تصویب و برای تکمیل فرآیند تصویب به سازمان راهداری کشور ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : توسعه و ساماندهی مرز شوشمی را متوقف و یا موکول به تصمیمات دیگر نمی‌کنیم و بر اساس توافقات و تفاهم نامه‌های تنظیمی بین جمهوری اسلامی و اقلیم کردستان عراق در سنوات اخیر، ایجاد بازارچه سازان در راستای توسعه همکاری‌ها و همزمان با فعالیت مرز شوشمی تصویب شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه افزود: ۲ مرز شوشمی و سازان از حیث ظرفیت و زیرساخت‌ها دارای ویژگی اختصاصی خود هستند.

جلیل بالایی افزود: تصمیمات حوزه مرز تابع سیاست‌های دو جانبه کشور ایران و عراق است که بر اساس منافع دو طرف شکل می‌گیرد و ایجاد بازارچه‌های شوشمی و سازان، مکمل و متمم بهره مندی از ظرفیت‌ها از جمله تجارت و تردد مسافر است که با جدیت پیگیری می‌شود.

او با اشاره به ورود و تشکیل کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای استان گفت: با اتخاذ تصمیمات مناسب شاهد وحدت و هماهنگی قانونی در نوع مواجه با کالای همراه مسافر، فروش اینترنتی و حمل توسط پست باشیم و راهکار‌های تامین آسان و بدون زحمت ارزاق و نیازمندی‌های مردم شهر‌ها و روستا‌ها مرزی برای جابجایی کالای تولید داخل در همه شهرستان‌های مرزی مورد بررسی قرار گرفته است.

۲۹۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شد

فرماندار دالاهو گفت: ۲۹۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض در بخش‌های مسکن، کشاورزی و شیلات به آسیب دیدگان این شهرستان که در زلزله ۲۱ آبان سال ۹۶، دچار خسارت شدند، پرداخت شد.

کرم محمدی افزود: از مجموع تسهیلات پرداخت شده، ۲۳۳ میلیارد تومان وام ارزان قیمت و ۵۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به صورت کمک بلاعوض به زلزل زدگان در این شهرستان پرداخت شده است.

او افزود: در زلزله ۲۱ آبان سال ۹۶ در منطقه غرب استان کرمانشاه در مجموع ۶ هزار و ۲۶۲ واحد مسکونی آسیب دید که از این تعداد، سه هزار و ۷۹۰ واحد تخریبی و ۲ هزار و ۴۷۲ واحد مسکونی نیز نیازمند تعمیر بودند.

فرماندار دالاهو گفت: در مجموع ۲۰۴ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت و ۵۱ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض برای ساخت و مرمت واحد‌های مسکونی به زلزله زدگان این شهرستان در چهار سال اخیر پرداخت شد.

محمدی ادامه داد: در بخش کشاورزی نیز در زلزله آبان سال ۹۶ در مجموع ۲ هزار و ۹۷۰ واحد دامی نیز آسیب دید که به این واحد‌ها ۲۹ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت و سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیز به صورت کمک بلاعوض پرداخت گردید.

او افزود: در بخش شیلات ۸۳ مزرعه پرورش ماهی این شهرستان خسارت دید که ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به این واحد‌ها پرداخت شد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه بازارچه مرزی زلزله کرمانشاه زلزله زدگان تومان تسهیلات ارزان قیمت میلیارد تومان تسهیلات میلیون تومان ارزان قیمت پرداخت شد مرز شوشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقادفرماندار شهرستان بستان آباد ازعدم پرداخت وام‌های تکلیفی بر عهده نهاد‌ها

علیرضا توری در جلسه کمیته هماهنگی اشتغال این شهرستان  تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ این شهرستان را ۶۳ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت:از محل تبصره ۱۸ برای ۲۷۰ نفرتسهیلات در شهرستان پرداخت شده است.

وی افزود:تا پایان خرداد ماه سال جاری فرصت برای جذب تسهیلات تبصره ۱۸ در شهرستان فرصت وجود دارد و دستگاه‌ها برای جذب همه اعتبارات اختصاصی از سهم شهرستانی تلاش کنند.

وی از اجرای طرح‌های نوپا و حتی منحصر بفرد و نیازمند حمایت و پشتیبانی در برخی از روستا‌های شهرستان خبر داد و افزود:دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های شهرستانی در راستای شناسایی و معرفی آنها برای تسهیلات مورد نیازاقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتقادفرماندار شهرستان بستان آباد ازعدم پرداخت وام‌های تکلیفی بر عهده نهاد‌ها
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید